https://up.20script.ir/file/f4bc-InShot2.jpg
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ شخصی قادر روحی جناقرد کارشناس ارشد مهندسی عمران - سازه
 
قالب وبلاگ

درباره پروژه: کمپانی ساینرژیا در حقیقت یک هولدینگ بزرگ است که توسط دو برادر بیزنس من موفق اسپانیایی، لوئیز و انریکه دمنا در شهر مالگا واقع در جنوب اسپانیا تاسیس گردیده. این هولدینگ در چند حوزه فعال است، بکارگیری یک ربات پیشرفته ی اربیتریج در حوزه ی ترید ارزهای دیجیتال یکی از فعالیت های این هولدینگ می باشد. از دیگر فعالیت های این کمپانی می توان به خدمات مسافرتی، خدمات آموزشی و فروشگاه اینترنتی محصولات اشاره نمود. به جز هولدینگ ساینرژیا این دو برادر دو کمپانی دیگر هم بنام های سوژلاکس و نوسگو را مدیریت می کنند که در زمینه های عمران و تراولینگ در اسپانیا فعال هستند که با بررسی مستندات و شماره های ثبت شرکت در سایت های مرجع کشور اسپانیا به این اطلاعات دست خواهید یافت.

این پروژه دارای پلنی فوق العاده جذاب و دو سر برد است که علاوه بر سود آوری بسیار مناسب به نوعی تضمین کننده ی پایداری بلند مدت پروژه نیز می باشد. این پلن دارای چندین بخش متفاوت است که در ادامه به بررسی تک تک این بخش ها خواهیم پرداخت.

بخش اول، بسته های سرمایه گذاری: ابتدایی ترین بخش پلن ارائه شده، بسته های سرمایه گذاری است که در جدول زیر این بسته های سرمایه گذاری را بررسی خواهیم کرد.

بسته های
سرمایه گذاری
مینیمم سود
روزانه 1%
ماکزیمم سود
روزانه 3%
بسته های
سرمایه گذاری
مینیمم سود
روزانه 1%
ماکزیمم سود
روزانه 3%
U$100 1 دلار 3 دلار U$5000 50 دلار 150 دلار
U$300 3 دلار 9 دلار U$10000 100 دلار 300 دلار
U$500 5 دلار 15 دلار U$20000 200 دلار 600 دلار
U$1000 10 دلار 30 دلار U$50000 500 دلار 1500 دلار
U$3000 30 دلار 90 دلار

تمام بسته ها وابسته به سود هر روز کمپانی بین 1% تا 3% بازپرداخت خواهند داشت به این معنی که بازپرداخت از 1% کمتر نخواهد شد و از 3% هم تجاوز نخواهد کرد. بازپرداخت ها تا جایی ادامه می یابند که شما به مجموع 200% مبلغ سرمایه گذاری برسید، در واقع بسته ی شما زمانی منقضی می شود که دو برابر مبلغ سرمایه گذاری خود را فقط از این پلن دریافت کرده باشید و سایر بخش هایی که در ادامه بررسی خواهیم کرد ارتباطی به این 200% نخواهند داشت. اگر بخواهم مثالی بزنم فرض کنید شما یک بسته ی 500 دلاری فعال کرده اید، بسته ی شما زمانی به پایان خواهد رسید که 1000 دلار فقط از این پلن دریافت کرده باشید و دریافتی شما از سایر بخش ها در منقضی شدن بسته دخیل نخواهد بود.

تا اینجا هر چه گفتیم برای یک سرمایه گذار صرف بود که فقط قصد سرمایه گذاری دارد که پلن خوبی در اختیار این افراد قرار گرفته و می تواند بسیار سود آور باشد. و اما در ادامه سایر پلن ها را توضیح خواهم داد که مختص اشخاصی ست که قصد دارند پا را فراتر گذاشته و نگاهی حرفه ای تر به این بیزنس داشته باشند.

بخش دوم، پاداش معرفی: احتمالا از سود بخش اول لذت بردید و مایل هستید تا این بیزنس را به دوستان یا آشنایان خود معرفی کنید. کمپانی در ازای هر سرمایه گذار جدیدی که توسط شما معرفی گردد 6% تا 10% مبلغ سرمایه گذاری ایشان را پاداش می دهد. این درصد کاملا وابسته به این است که پلنی که خودتان فعال کرده اید کدام یک از بسته های سرمایه گذاری ست. در جدول زیر به تفکیک توضیح خواهم داد که هر کدام از بسته های سرمایه گذاری توسط شما فعال شده باشد چه درصدی را بعنوان معرف پاداش خواهید گرفت.

بسته های
سرمایه گذاری
پاداش معرفی بسته های
سرمایه گذاری
پاداش معرفی
U$100 6% U$5000 8%
U$300 6% U$10000 8%
U$500 6% U$20000 10%
U$1000 8% U$50000 10%
U$3000 8%    

باز برای روشن تر شدن موضوع با یک مثال توضیحات بیشتر را ارائه خواهم کرد. فرض کنید شخصی را به کمپانی معرفی کرده اید که یک بسته ی 500 دلاری فعال می کند. اگر بسته ی فعال خودتان در حال حاضر 100 دلاری ست، پاداش شما 6% یعنی 30 دلار خواهد بود، اگر بسته ی فعال شما 1000 دلاری ست، پاداش شما 8% یعنی 40 دلار خواهد بود و اگر بسته ی فعال شما 20000 دلاری باشد این پاداش 10% یعنی 50 دلار خواهد بود.

بخش سوم، پلن باینری: در داشبورد شما امکانی قرار گرفته که میتوانید انتخاب کنید شخصی که الان دعوت به کار می کنید سمت راست شما ثبت جایگاه نماید یا سمت چپ شما و به این ترتیب روی دو تیم سمت راست و سمت چپ تان کنترل خواهید داشت (مسیر تغییر جهت: Member Management >> Account Settings >> User Position) در سیستم باینری دو جایگاه زیر شما وجود دارد یکی راست و یکی چپ، حالا این سوال پیش می آید که اگر نفر سومی را دعوت کنم چه اتفاقی می افتد. این شخص با توجه به تنظیماتی که در داشبوردتان اعمال کردید در انتهایی ترین جایگاه سمت راست یا چپ تان خواهد نشست. نکته ی حمایتی و بسیار مثبت اینجاست از خط آپلاین شما تمام نفرات جدیدی که عضو مجموعه می شوند، سر خواهند خورد و به مجموعه ی شما اضافه خواهند شد.

اما پلن باینری به چه صورت فعال خواهد شد. شما یک نفر را در جایگاه سمت راست خود معرفی می کنید و یک نفر را در جایگاه سمت چپ خود، در این حالت شرایط فعال شدن پلن باینری برای شما برقرار شده، اجازه دهید مثالی بزنم، شرایط باینری شما برقرار گردیده و یک تیمه سه نفره سمت راست شما شکل گرفته که در مجموع 500 دلار سرمایه گذاری کرده اند، در سمت چپ شما هم یک تیم پنج نفره شکل گرفته که در مجموع 900 دلار سرمایه گذاری کرده اند. در پلن باینری هر 24 ساعت وضعیت تیم راست و چپ شما بررسی شده و به ازای سرمایه گذاری های انجام شده در تیم کوچکتر شما 10% پاداش باینری دریافت خواهید کرد. در مثالی که عرض کردم تیم کوچکتر شما، تیم سمت راست هست که 500 دلار سرمایه گذاری کرده اند و بنابراین امروز شما 10% این مبلغ یعنی 50 دلار پاداش باینری دریافت خواهید کرد. بعد از دریافت پاداش، حالا امتیاز سمت تیم کوچک شما صفر می شود و تیم بزرگ شما 400 ، دوباره تا 24 ساعت آینده نفرات تیم شما و همچنین خودتون یا حتی آپلاین های شما به معرفی کمپانی به دوستان و آشنایان خود خواهند پرداخت و بفرض برآیند این تلاش 24 ساعته این میشود که چهار نفر به سمت راست شما با مجموع سرمایه گذاری 700 دلار و هفت نفر به سمت چپ شما با مجموع سرمایه گذاری 1100 اضافه می شوند. بنابراین حالا شما در تیم کوچک خود 700 دلار سرمایه گذاری جدید دارید و در تیم بزرگ خود 400 دلار از شب گذشته داشتید 1100 دلار هم امشب اضافه شده و نتیجه 700 به 1500 می باشد، که باز 10% سرمایه ی تیم کوچک یعنی 70 دلار پاداش میگیرید. و این پروسه هر 24 ساعت تکرار و محاسبه خواهد شد. درسته بی نظیره هنوز تموم نشده و ادامه دارد.

بخش چهارم، پاداش رنک ها: شرایط دریافت رنک های مختلف و پاداش هر یک از رنک ها موضوعی ست که در جدول زیر به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

رنک شرایط پاداش
Bronze مجموع سرمایه گذاری های تیم شما 1،000 دلار
Silver مجموع سرمایه گذاری های تیم شما 5،000 دلار و دو نفر از کسانی که معرفی کرده اید به رنک Bronze رسیده باشند.
Gold مجموع سرمایه گذاری های تیم شما 10،000 دلار و دو نفر از کسانی که معرفی کرده اید به رنک Silver رسیده باشند.
Sapphire مجموع سرمایه گذاری های تیم شما 25،000 دلار و دو نفر از کسانی که معرفی کرده اید به رنک Gold رسیده باشند. یک دستگاه تلفن هوشمند iPhone XR یا معادل دلاری آن.
Ruby مجموع سرمایه گذاری های تیم شما 50،000 دلار و دو نفر از کسانی که معرفی کرده اید به رنک Sapphire رسیده باشند. یک دستگاه MacBook Laptop یا معادل دلاری آن.
Emerald مجموع سرمایه گذاری های تیم شما 100،000 دلار و دو نفر از کسانی که معرفی کرده اید به رنک Ruby رسیده باشند. یکی از تورهای تفریحی سینرژیا تراول برای دو نفر یا معادل دلاری آن.
Diamond مجموع سرمایه گذاری های تیم شما 500،000 دلار و دو نفر از کسانی که معرفی کرده اید به رنک Emerald رسیده باشند. یک دستگاه Mercedes Class A یا معادل دلاری آن.
Blue Diamond مجموع سرمایه گذاری های تیم شما 1،000،000 دلار و دو نفر از کسانی که معرفی کرده اید به رنک Diamond رسیده باشند. یک دستگاه Mercedes Class C یا معادل دلاری آن.
Black Diamond مجموع سرمایه گذاری های تیم شما 3،000،000 دلار و دو نفر از کسانی که معرفی کرده اید به رنک Blue Diamond رسیده باشند. یک دستگاه Maseratti GT یا معادل دلاری آن.

سه در صد از درآمدهای کمپانی بین کاربرانی که چهار رنک آخر یعنی Emerald ، Diamond ، Blue Diamond ، Black Diamond را کسب کرده اند تقسیم شده و بحساب سینرژیا تراول آنها واریز می گردد که با استفاده از این پاداش میتوانند از تورهای تفریحی، خدمات مسافرتی و رزرواسیون هتل هایی که با این کمپانی قرارداد دارند استفاده نمایند.

ارزهای مورد قبول: این پروژه برای دریافت سرمایه ارزهای بیت کوین و بیت کوین کش را پذیرش می کند و برای بازپرداخت ها از ارز بیت کوین پشتیبانی می نماید.

پروسه برداشت: جمعه ی هر هفته قسمت برداشت در پنل کاربری شما در دسترس قرار خواهد گرفت و می توانید درخواست برداشت خود را ثبت نمایید. پرداخت درخواست های برداشت در این پروژه بصورت دستی بوده و معمولا طی 72 ساعت انجام می پذیرد. توجه داشته باشید کلیه ی پرداخت ها در روزهای کاری انجام می پذیرد.

استاد تغییر باش، نه قربانی تقدیر: همانطور که ملاحظه فرمودید جدی گرفتن این بیزنس می تواند نتایج بسیار حیرت انگیزی برای شما ایجاد نماید، بنابراین اگر تصمیم دارید به جمع ما در این پروژه بپیوندید به شما تبریک میگویم. چنانچه یکی از کاربران، این مطلب را جهت معرفی کمپانی برای شما ارسال کرده حتما لینک عضویت را از ایشان دریافت نمایید. و اما چنانچه مستقیما به این صفحه آمده اید و آماده اید تا بیزنس خودتان رو شروع کنید می توانید بروی بنر زیر کلیک کنید تا به صفحه ثبت نام این پروژه راهنمایی شوید، قطعا در طول مسیر پروژه راهنما و همراه شما خواهیم بود.

هشدار: ماین تریدر هیچگونه ارتباطی با پروژه های معرفی شده در سایت ندارد. سرمایه گذاری در پروژه های آنلاین همانند پروژه های فیزیکی دارای ریسک بوده و تصمیم به سرمایه گذاری و هر گونه سود و زیان به عهده ی شخص شماست. چنانچه به هر دلیل فکر میکنید نمیتوانید در این تجارت موفق باشید از هر گونه سرمایه گذاری در پروژه ها جدا بپرهیزید.


[ پنج شنبه 98/8/9 ] [ 12:0 عصر ] [ قادر روحی جناقرد ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 431740

  • sales Reproduction | خرید بک لینک دائمی