https://up.20script.ir/file/f4bc-InShot2.jpg
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ شخصی قادر روحی جناقرد کارشناس ارشد مهندسی عمران - سازه
 
قالب وبلاگ

 

قسمت دوم راهنمای جامع لاغری

دستگاه محاسبه میزان کالری

ماشین‌حساب زیر به شما میزان BMR   شما را بر اساس معادله میفلین جئور محاسبه می‌کند که این معادله رایج‌ترین روش برای محاسبه BMR  می‌باشد. BMR شما تعداد کالری سوزانده شده توسط بدن در زمان استراحت می‌باشد. میزان فعالیت شما بر اساس مجموع کالری مصرفی در طول روز و BMR شما محاسبه می‌شود. پاسخ حاصل نشانگر مجموع دو مورد بوده و برای بسیاری از افراد میزانی است که برای ثابت نگه داشتن وزن باید به‌طور روزانه دریافت شود.

تعیین میزان کالری که باید برای کاهش وزن دریافت شود

برای لاغری آماده هستید؟ بسیار خب. در اینجا ما قصد داریم این هدف را به واقعیت تبدیل کنیم. اکنون شما میزان کالری موردنیاز در روز را محاسبه کرده‌اید، به بخش جذاب ماجرا می‌رسیم. بیایید آن را آزمایش قانون کلی نام‌گذاری کنیم. بخش بعدی نیز تنظیم قانون کلی نام دارد. به خاطر داشته باشید که هدف شما عملی ساختن قانون کلی می‌باشد و این بدین معناست که قصد دارید میزان کالری کمتری در مقایسه با میزان کالری موردنیاز مصرف کنید. برای این کار، شما به سه مرحله زیر نیاز دارید.

آزمایش قانون کلی

1میزان کالری موردنیاز در هرروز را دریافت کنید. این روند را به‌صورت مداوم دنبال کنید. اگر میزان کالری موردنیاز شما 2500 کالری بوده و شما 2459 یا 2527 کالری دریافت کرده‌اید، نگران نباشید. سعی کنید عدد حاصل به 2500 (عدد محاسبه‌شده) نزدیک باشد و این میزان کالری را از طریق رژیم غذایی دریافت کنید. شما می‌توانید از شمارشگرهای کالری نیز برای محاسبه میزان کالری موجود در غذای خود استفاده کنید. البته، میزان کالری موجود در اغلب مواد غذایی بر روی بسته‌بندی آن‌ها ذکرشده است.

2این روند را به مدت یک الی دو (یا سه) هفته ادامه دهید.

3هر هفته یک‌بار اول صبح خود (با معده خالی) خود را وزن کنید.

هدف از این سه مرحله، ارزیابی نتایج و سپس تنظیم موارد برای دستیابی به هدف لاغری می‌باشد.

تنظیم قانون کلی

·          آیا وزن شما تغییری نکرده است؟

اگر در طی این مدت تغییری در وزن شما حاصل نشده باشد، بدین معناست که شما دقیقاً میزان کالری مصرفی خود را از طریق رژیم غذایی دریافت کرده‌اید. به‌منظور کاهش وزن، میزان کالری دریافتی در طول روز را به میزان 500 کالری کاهش دهید.

برای مثال، اگر میزان کالری موردنیاز شما 2500 کالری بوده و آزمایش فوق نشان دهد که با مصرف این میزان تغییری در وزن شما حاصل نمی‌شود، شما باید میزان کالری دریافتی خود را به 2000کالری در روز کاهش دهید. اگر میزان کالری موردنیاز برابر 3500 باشد، آن را به 3000 کالری در روز کاهش دهید. بنابراین صرف‌نظر از میزان موردنیاز، 500 کالری کاهش داده و این میزان را ادامه دهید. این امر منجر به کمبود کالری می‌گردد، بنابراین لاغری عملی می‌شود.

·          آیا وزن شما افزایش ‌یافته است؟

این بدین معناست که میزان کالری دریافت شما بیش از میزان کالری موردنیاز بدن بوده و این امر ناشی از محاسبه اشتباه میزان کالری موردنیاز یا مصرف بیش از کالری تعیین‌شده می‌باشد. به‌هیچ‌عنوان نگران نباشید. به هدف لاغری خود دست خواهید یافت.

کاری که شما باید انجام دهید، کاهش کالری دریافتی به میزان 500 کالری و سپس تکرار روند فوق هست. اگر همچنان با افزایش وزن مواجه هستید، میزان کالری را مجدداً کاهش داده و روند فوق را با میزان کالری جدید محاسبه کنید.

·          آیا وزن شما هر هفته به میزان نیم تا یک کیلو کاهش یافت؟

تبریک می‌گوییم. قانون کلی در حال عملی شدن بوده و کاهش وزن به‌صورت ایدئال در حال انجام می‌باشد. کاهش وزن به میزان نیم تا یک کیلو در هفته بسیار عالی می‌باشد. دریافت این میزان کالری در روز را ادامه دهید.

اگر به مرحله‌ای رسیدید که وزن شما دیگر کاهش نیافته و ثابت است و مطمئن شدید که در مدت سه هفته هیچ کاهش وزنی رخ نداده است. مجدداً مرحله تنظیم را انجام دهید.

·          آیا وزن شما هر هفته بیش ازیک و نیم کیلو کاهش یافت؟

این امر به‌ندرت رخ می‌دهد، اما اگر شما در هر هفته بیش از یک و نیم کیلو وزن خود را کاهش داده‌اید، وزن شما با سرعت بسیار بیشتری در حال کاهش می‌یابد. این نتیجه برای افراد چاق به‌ویژه در ابتدای دوره کاهش وزن مناسب می‌باشد. اگر شما چاق هستید و وزنتان با این سرعت در حال کاهش است، شما می‌توانید آن را نادیده بگیرید. بااین‌حال، بهتر است به توصیه‌های زیر توجه کنید.

اگر شما چاق نیستید و وزن شما همچنان با این سرعت در حال کاهش است، به نظر می‌رسد میزان کالری موردنیاز خود را به‌درستی محاسبه نکرده و میزان کالری دریافت بسیار کمتر از کالری موردنیاز شما می‌باشد. در هر حالت، نگران نباشید. راه‌حل ساده‌ای برای برطرف کردن این مسئله وجود دارد.

راه‌حل این امر، افزودن 250-300 کالری به رژیم غذایی روزانه خود و بررسی شرایط می‌باشد. بر اساس میزان وزنی که در طی دوره جدید کاهش می‌دهید، اقدامات تنظیم میزان کالری را انجام دهید.

اکنون زمان خوبی برای مرور سه اقدام برای دستیابی به لاغری می‌باشد. روش فوق صرفاً از رژیم غذایی برای دستیابی به هدف لاغری استفاده می‌کند. این روش فوق‌العاده می‌باشد. اما شما می‌توانید تمرینات را نیز به برنامه روزمره خود بیفزایید. بدین منظور، شما باید در حدود 500 کالری را از طریق ورزش بسوزانید تا میزان انرژی دریافتی شما به میزان 500 کالری کاهش داشته باشد.

البته، بهترین روش برای دستیابی به لاغری ترکیب هر دو مورد می‌باشد. برای مثال شما می‌توانید 250 کالری غذای کمتری دریافت کرده و همچنین 250 کالری را از طریق رژیم غذایی بسوزانید. در این صورت نیز میزان کالری خود را به میزان 500 کاهش داده‌اید.

چه‌کاری باید انجام دهید؟

توصیه می‌شود تمام موارد فوق را انجام دهید و این بدین معناست که صرفاً از رژیم غذایی لاغری استفاده کنید. این روش منجر به لاغری شما به میزان نیم کیلو در هر هفته می‌گردد. سپس تمریناتی را به برنامه بدنسازی خود بیفزایید. در این صورت شما می‌توانید میزان وزن کاهش داده‌شده در هر هفته را به یک کیلو افزایش دهید که این امر از نظر کاهش وزن و همچنین دستیابی به‌سلامتی بسیار مناسب می‌باشد. این روش بهترین روش برای دستیابی به کاهش وزن می‌باشد.

میزان ایدئال کاهش وزن

تمام توصیه‌هایی که در مورد سرعت کاهش وزن وجود دارند، یکسان می‌باشند…

میزان ایدئال کاهش وزن: نیم تا یک در هر هفته

در نظر پزشکان و متخصصین تغذیه، این میزان باید در حین کاهش وزن رعایت شود.

می‌دانم که شما قصد دارید با سرعت بیشتری وزن خود را کاهش دهید. همه ما دوست داریم وزنمان تا هفته آینده به میزان 10 کیلو کاهش یابد. اما این امر ممکن نیست. همچنین شایان‌ذکر است که تلاش برای افزایش سریع وزن برای سلامتی مضر می‌باشد. بدن انسان برای کاهش سریع وزن طراحی نشده است. درصورتی‌که وزن بدن به‌سرعت کاهش یابد، به‌منظور احتیاط، بدن وارد مرحله ذخیره چربی می‌شود.

بدن شما سعی بر زنده‌بودن شما دارد. اگر شما از رژیم غذایی سفت و سختی استفاده کنید، تنها اقدام بدن تلاش برای بقا خواهد بود و درنتیجه ذخیره چربی و سوزاندن ماهیچه‌ها برای تأمین انرژی را در پیش خواهد گرفت. همان‌طور که تصور می‌کنید، کاهش سریع وزن بسیار عالی به نظر می‌رسد، اما علاوه بر مشکلاتی که می‌تواند برای سلامتی به بار آورد، مطالعات نشان می‌دهند که کاهش سریع وزن منجر به جبران به بازگشت سریع وزن بعد از توقف تمرینات نیز می‌گردد.

بدین دلیل است که کاهش نیم تا یک کیلویی وزن در طول هفته بهترین روش می‌باشد. این مقدار ممکن است زیاد نباشد، اما روندی است که سلامتی را تضمین می‌کند. اگر این روند را به‌طور مداوم انجام دهید، می‌توانید حتی 22 تا 45 کیلو وزن خود را کاهش دهید. با این روش شما می‌توانید هر ماه 2 تا 4 کیلو وزن خود را کاهش دهید. اگرچه این میزان زیاد نیست، اما در طولانی‌مدت منجر به تغییرات فوق‌العاده‌ای می‌گردد.

یک گرم چربی = 9 کالری

شما ممکن است از خود بپرسید که چرا همواره در حین کاهش کالری دریافتی بر روی عدد 500 تمرکز می‌کنیم؟ چرا دریافت 500 کالری کمتر از میزان کالری موردنیاز ضروری می‌باشد. چرا 100کالری کاهش نمی‌دهیم؟ چرا 1000 کالری کاهش نمی‌دهیم؟ اکنون به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

یک گرم چربی حاوی 9 کالری می‌باشد. این بدین معناست که هر 9 کالری چربی دریافتی توسط شما که در بدن سوزانده نشود، منجر به افزایش وزن می‌گردد. این بدین معناست که هر 3500کالری که شما می‌سوزانید، نیم کیلو وزن خود را کاهش می‌دهید.

اگر شما میزان کالری دریافتی خود را به میزان 500 کالری کاهش دهید، این میزان در طول هفته به 3500 کالری می‌رسد و ازآنجایی‌که هر 3500 کالری برابر 380 گرم چربی است، شما می‌توانید در عرض یک هفته، وزن خود را به میزان 380 گرم کاهش دهید. همچنین اگر تمرین را نیز به برنامه خود بیفزایید، شما می‌توانید میزان کاهش را افزایش دهید.

بدین دلیل است که کاهش بیش‌ازحد کالری به‌هیچ‌عنوان توصیه نمی‌شود. کاهش تدریجی میزان کالری یکی از ایمن‌ترین روش‌ها می‌باشد. دلیل دیگر برای کاهش 500 کالری در روز، دستیابی به‌سلامتی و دستیابی به لاغری پایدار می‌باشد. بنابراین، کاهش وزن نباید بسیار آرام یا بسیار سریع باشد.

بخوانید: (غذاهای کم کالری)

 

ادامه دارد


[ چهارشنبه 97/7/4 ] [ 8:55 صبح ] [ قادر روحی جناقرد ]

 

 

بر گرفته از  راهنماهای جامع , کاهش وزن، چربی‌سوزیمقالات /توسط واحد تولید محتوای تن ورز

مدت زمان لازم برای خواندن این مطلب: 50 دقیقه

این مقاله، اولین، آخرین و تنها مقاله درباره لاغری است که شما نیاز دارید مطالعه کنید.

این مقاله چیزی فراتر از یک مقاله عادی است. می‌توانیم آن را یک راهنمای جامع بنامیم. در این مقاله با تمام اطلاعات موردنیاز درباره لاغرشدن آشنا خواهید شد. تمام اطلاعات و نکات ضروری و مهم در این مقاله گردآوری‌شده‌اند و دیگر نیازی به مراجعه به مقالات دیگر وجود ندارد.

ما اغراق نمی‌کنیم. در این مقاله شما با تمام جوانب لاغری آشنا خواهید شد. ازجمله این مواد می‌توان بهتغذیه، تمرینات بدنسازی و تناسب‌اندام اشاره کرد. شما با کالری و سوزاندن کالری‌ها آشنا خواهید شد. محصولات و مکمل‌های بدنسازی موردنیاز و همچنین شایعات موجود در مورد لاغری نیز موردبررسی قرار خواهند گرفت.

تمام مواردی که برای لاغری نیاز دارید، در این مقاله گنجانده‌شده‌اند. تمام موارد موردنیاز برای عدم داشتن اضافه‌وزن نیز در این مقاله هستند. با استفاده از اطلاعات موجود در این مقاله، تلاش‌های شما در راستای لاغری دیگر با شکست مواجه نخواهند شد. تمام موارد به‌طور کامل توضیح داده‌شده و هیچ مورد مبهمی وجود نخواهد داشت. به‌عبارت‌دیگر، این راهنما تمام توضیحات لازم در مورد لاغری را ارائه خواهد داد. بیایید شروع کنیم.

ازآنجایی‌که این راهنما می‌تواند جامع‌ترین راهنمای لاغری باشد، ما فهرستی از مواردی که در طی این مقاله بررسی خواهند شد را ایجاد کرده‌ایم. بااین‌حال، توجه داشته باشید که این مقاله باید از ابتدا تا آن‌ها و به‌طور کامل خوانده شود. مطالعه به ترتیب این راهنما منجر به سهولت درک مطالب ذکرشده در آن می‌گردد. در این مقاله شما با تمام موارد موردنیاز برای لاغری آشنا خواهید شد، بنابراین توصیه می‌شود ترتیب مطالعه مطالب را رعایت کنید. در پایان از این کار رضایت خواهید داشت.

1? نحوه لاغر شدن

2عملی ساختن کاهش وزن

3درک حفظ میزان کالری خود

4? تعیین میزان کالری موردنیاز در روز به‌منظور کاهش وزن

5? میزان کاهش وزن ایدئال

6یک گرم چربی= 9 کالری

7? تنفس (1)

8? انتخاب غذاها

9? غذاهایی که نباید بخوریم

10غذاهایی که باید بخوریم

11پروتئین

12? میزان مصرف چربی

13? کربوهیدرات

14?نوشیدنی‌ها

15? جمع‌بندی کل رژیم غذایی لاغری

16? تنفس (2)

17?تمرین

18? تمرینات هوازی

19هوازی غیر هوازی

20? افسانه، شایعات و سایر مواردی که باید نادیده گرفته شوند

21? محصولات

22? جنبه ذهنی لاغری

23? تداوم رژیم غذایی سالم

24? وعده‌های تقلبی و “تعادل در همه موارد”

25? پیگیری پیشرفت کاهش وزن

26? حفظ لاغری برای همیشه

27? تضمین لاغری موفقیت‌آمیز

28پایان

راه‌های کاهش وزن

بهتر است این بخش را با یکی از مواردی آغاز کنیم که اساس تمام اطلاعات مربوط به لاغری می‌باشد. تمام نکات، مقالات، روش‌ها و … برای دستیابی به این مورد ایجادشده‌اند. در اینجا ما به این موارد اشاره خواهیم کرد.

مورد اصلی

بدن شما برای حفظ وزن فعلی خود به میزان مشخصی کالری نیاز دارد. این مورد سطح حفظ کالری نام دارد. این میزان کالری موردنیاز بدن شما برای انجام اقدامات روزمره ازجمله تمرین، مسواک زدن، گردش خون، عملکرد صحیح اعضا و … می‌باشد. کالری چیزی است که بدن برای تأمین انرژی خود استفاده می‌کند، بنابراین به‌منظور انجام اقدامات روزمره، شما به مقدار کافی کالری نیاز دارید.

همان‌طور که می‌دانید، ما کالری موردنیاز بدن را از طریق غذاها و نوشیدنی‌ها تأمین می‌کنیم. اگر میزان کالری مصرفی ما برابر کالری دریافتی باشد، در این صورت وزن ما تغییری نخواهد داشت. برای مثال، اگر میزان کالری موردنیاز بدن 2500 کالری بوده و شما هرروز 2500 کالری مصرف کنید، وزن شما ثابت باقی می‌ماند. در این صورت تمام کالری دریافتی شما توسط بدن مورداستفاده قرار می‌گیرد. در این حالت است که می‌توانید وزن خود را ثابت نگه‌دارید.

اما اگر میزان کالری دریافتی شما بیش از کالری موردنیاز بدن باشد، بدن شما کالری مازاد را به‌صورت چربی ذخیره می‌کند. برای مثال، اگر انرژی موردنیاز بدن شما 2500 کالری بوده و شما روزانه 3000 کالری دریافت کنید، وزن شما افزایش خواهد یافت. میزان کالری دریافتی شما بیش از میزانی است که بدن شما می‌تواند مصرف کند. در این حالت شما با افزایش وزن مواجه خواهید شد.

از سوی دیگر، اگر شما مخالف روش فوق عمل کنید، بدن شما چربی ذخیره‌شده را به انرژی تبدیل کرده و از آن استفاده خواهد کرد. این امر منجر به لاغری می‌گردد. بنابراین اگر بدن شما روزانه به 2500 کالری انرژی نیاز داشته و شما 2000 کالری دریافت کنید، می‌توانید وزن خود را کاهش دهید.

به‌عبارت‌دیگر، اگر قصد دارید وزن خود را حفظ کنید، میزان کالری دریافتی خود را برابر نیازهای بدن خود تعیین نمایید. همچنین اگر می‌خواهید وزن خود را افزایش دهید، میزان کالری دریافتی خود را بیش از میزان کالری مصرفی یا سوزانده شده در بدن تعیین کنید. درصورتی‌که میزان کالری مصرفی شما کمتر از مقدار نیاز بدنتان باشد، وزن شما کاهش می‌یابد.

فقدان کالری چیزی است که منجر به لاغری می‌گردد.

اگر نیاز است، موارد فوق را مجدداً مطالعه کنید. تمام ترفندها، نکات، روش‌ها و رژیم‌های غذایی بر پایه این اصل ایجاد می‌شوند. بنابراین این قانون کلی را می‌توان اساس لاغری قلمداد کرد. در ادامه، از این روند تغذیه و تنظیم کالری را با عنوان قانون کلی یاد خواهیم کرد.

عملی ساختن کاهش وزن

اکنون‌که با قانون کلی لاغری آشنا شدید، ضروری است با سه روشی که منجر به عملی شدن این هدف می‌گردند، آشنا شوید.

1? کالری کمتری دریافت کنید (رژیم غذایی)

اولین و مهم‌ترین اصل مربوط به قانون کلی، کاهش میزان کالری دریافتی می‌باشد. اگر بدن شما در طول روز به 2500 کالری نیاز داشته و شما 2000 کالری تأمین نمایید، بدن شما با فقدان کالری مواجه شده و درنتیجه نمی‌توانید وزن خود را حفظ کرده و با کاهش وزن مواجه می‌شوید.

2? کالری بیشتری بسوزانید (تمرین)

دومین روش دستیابی به هدف لاغری، افزایش سوزانده شدن کالری می‌باشد. همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، میزان کالری پایدار شما، میزانی است که بدن در طول روز می‌سوزاند. بنابراین، برای مثال، اگر کالری موردنیاز برابر 2500 بوده و شما 2500 کالری انرژی دریافت کنید، وزن شما ثابت خواهد بود. چرا؟ زیرا تمام 2500 کالری دریافتی توسط بدن سوزانده می‌شود. بنابراین هیچ‌گونه کمبود یا ازدیاد کالری وجود ندارد.

بااین‌حال، اگر میزان کالری مصرفی شما بیش از کالری دریافتی باشد، شما با کمبود کالری و درنتیجه لاغری مواجه خواهید شد.

بیایید به همان مثال پیشین بپردازیم. اگر شما روزانه 2500 کالری انرژی دریافت کرده و میزان انرژی مصرفی شما نیز 2500 کالری باشد، وزن شما ثابت خواهد بود. اما اگر شما تمریناتی انجام داده و 500 کالری انرژی بیشتری مصرف کنید، در این صورت با کمبود کالری مواجه خواهید شد.

در هر دو حالت، قانون اصلی رعایت شده و درنتیجه شما به هدف لاغری خود دست می‌یابید.

3? کالری کمتری دریافت کرده و کالری بیشتری بسوزانید (رژیم غذایی و تمرین)

به عقیده شخصی من، بهترین روش برای دستیابی به هدف لاغری، دریافت کالری کمتر و سوزاندن کالری بیشتر می‌باشد. مطالعات نشان می‌دهند که افرادی که به‌طور هم‌زمان از رژیم غذایی و تمرین استفاده می‌کنند، می‌توانند لاغری خود را برای مدت طولانی‌تری حفظ کنند. استفاده از هر دو روش به‌طور هم‌زمان منجر به‌سلامتی نیز می‌گردد. اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال یک پاسخ قطعی هستید، هر دو را انجام دهید.

درک حفظ میزان کالری خود

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، هدف اصلی شما کاهش میزان کالری می‌باشد. این امر از طریق رژیم غذایی، تمرین یا هر دو صورت می‌گیرد. اقدام بعدی که باید انجام دهید، تعیین میزان کالری موردنیاز خود می‌باشد.

 

ادامه دارد....


[ چهارشنبه 97/7/4 ] [ 8:54 صبح ] [ قادر روحی جناقرد ]

بازار ارز دیجیتال و به‌خصوص بیت‌ کوین همانند سایر کارهای تجاری با ریسک فراوانی همراه است و برای کاهش میزان این ریسک راه‌هایی وجود دارد که در ادامه یک مورد از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

امروزه بازار ارز دیجیتال رونق فراوانی یافته است و اکثر افراد دوست دارند در این بازار سرمایه‌گذاری کنند. این کار همانند سایر فعالیت‌های تجاری با ریسک فراوانی همراه است؛ به‌خصوص اگر اطلاعات کافی و درستی در زمینه بازار ارزهای رمزپایه نداشته باشیم. به علت نوسان زیاد قیمت بیت‌کوین یا سایر ارزهای دیجیتال، شما می‌توانید در این بازار سود فراوانی به‌ دست آورید یا بالعکس دارایی و سرمایه خود را از دست بدهید. نیک داگلاس، نویسنده سایت لایف هکر، در این زمینه می‌گوید:

من هنگامی که ارزش آن پایین بود، حدود 400 دلار بیت کوین خریداری کردم. سپس آن را در اختیار صرافی آنلاین و معروف Mt. Gox گذاشتم و مدتی بعد با ورشکستگی این صرافی، کل سرمایه‌ام را از دست دادم. سپس دوباره حدود 210 دلار دیگر بیت کوین خریدم که ارزش آن اکنون به 172 دلار کاهش یافته است. به این ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که سرمایه‌گذاری در این بازار بیشتر شبیه قمار است. بنابراین به دنبال راه مفیدتری در این زمینه گشتم و با بازی بیت کوین فلیپ آشنا شدم. من تا به امروز حدود 300 هزار دلار بیت‌کوین در این بازی از دست داده‌ام که البته این مبلغ واقعی نیست و من در این بازی با شیوه‌های بازار ارز رمز پایه بیشتر آشنا می‌شوم. 

بیت کوین (bitcoin)

با توجه به نوسان شدید بازار ارز دیجیتال، وارد شدن به این بازار بدون اطلاع دقیق از قوانین و شرایط آن باعث افزایش ریسک و از دست رفتن سرمایه می‌شود. یکی از روش‌های کاهش ریسک استفاده از بازی‌هایی است که شما را با مفاهیم و قوانین این بازار بدون ترس از دست رفتن سرمایه‌ آشنا می‌کنند. بیت کوین فلیپ یک بازی رایگان برای وب، اندروید و iOS است؛ البته گوگل به‌تازگی این بازی را از پلی استور حذف کرده است ولی سازندگان این بازی که گروهی از دانشجویان اهل کشور لتونی هستند و قبلا نیز بازاری برای این بازی‌ها به نام Tradin Games طراحی کرده‌اند، تلاش می‌کنند آن را به پلی استور برگردانند.

در این بازی شما می‌توانید 24 نوع ارز مجازی رایج مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، مونرو، داگ کوین را بر اساس قیمت واقعی آن‌ها در بازار مبادلات ارز دیجیتال خرید و فروش کنید. این بازی علاوه بر قیمت لحظه‌ای و به‌روز هر ارز، توضیح مختصر و کوتاهی از تاریخچه آن در اختیار شما قرار می‌دهد . در واقع این برنامه ابزار آموزشی مناسبی برای افراد تازه‌کار و علاقه‌مند به بازار ارز رمز پایه است. بیت‌کوین فلیپ در ابتدا به‌صورت مجازی 5000 دلار در اختیار شما می‌گذارد و به شما اجازه می‌دهد که با شناسایی استراتژی‌های بازار، هربار بخش کوچکی از این مبلغ را معامله کنید. البته اگر قوانین مربوط را رعایت نکنید تمام دارایی خود را از دست خواهید داد. در مقابل اگر با یادگیری استراتژی‌های بازار پول خوبی کسب کنید، می‌توانید با لینک‌هایی که این بازی در اختیار شما قرار می‌دهد وارد بازار واقعی ارز رمزپایه شوید و با پول واقعی، ارز واقعی خریداری کنید.


[ دوشنبه 97/7/2 ] [ 10:22 صبح ] [ قادر روحی جناقرد ]

https://get.cryptobrowser.site/2863885

بیت کوین یک شبکه و ارز پرداخت جدید است. تراکنش های این شبکه به صورت همتا به همتا و بدون نیاز به واسطه ها انجام می شوند. این بدان معناست که ما برای انجام تراکنش ها نیاز به نهاد های متمرکز مانند بانک یا موسسات دیگر نداریم.

https://get.cryptobrowser.site/2863885

تفاوت اصلی بیت کوین با ارزهای سنتی غیرمتمرکز بودن آن است. بیت کوین روی یک پایگاه داده غیرمتمرکز به اسم بلاک چین فعالیت می کند.

جهت کسب اطلاع بیشتر به لینک https://get.cryptobrowser.site/2863885  مراجعه نمایید


[ دوشنبه 97/7/2 ] [ 10:5 صبح ] [ قادر روحی جناقرد ]
          

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 431342

  • sales Reproduction | خرید بک لینک دائمی