https://up.20script.ir/file/f4bc-InShot2.jpg
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ شخصی قادر روحی جناقرد کارشناس ارشد مهندسی عمران - سازه
 
قالب وبلاگ

دوستا عزیزم؛  دانشجویان گرامی

فرا رسیدن شانزدهم آذر، روز دانشجو را به شما که امروز آینده ساز و فردا چهره پرداز ایران اسلامی هستید تبریک می گویم.

به روان پاک سه شهید راه ایستادگی در مقابل استعمار و استبداد، که خونشان در صحن دانشگاه ریخت و یادشان در ذهن دانشگاه ماند، درود می فرستم. این واقعه نشان داد دانشگاه در همه اعصار مظهر دانش و حریت بوده و خواهد بود.

اقدام رژیم استبدادی پهلوی در به خون کشیدن دانشگاه در سال 1332، نمادی است روشن از دشمنی دیرینه استبداد و استعمار با دانش و بینش و در عین حال پیروزی و نصرت نهایی مردم ایران در دو دهه بعد، با پیشتازی اهل علم در حوزه و دانشگاه نمونه ای واضح است از قدرت بی نهایت علم توام با ایمان. قدرتی که نه تنها سالیان سال استبداد و یکه سالاری داخلی را در هم شکست، بلکه هشت سال در مقابل دشمن خارجی و همه حامیانش ایستاد و از کیان کشور و عزت ملی ایران دفاع کرد.

دانشجوی ایرانی امروز نیز با تکیه بر همین قدرت، مسیر تولید علم و بومی سازی دانش را می پیماید و روز به روز کشور را به قله دانش و انسانیت نزدیک تر می سازد. تلاش دانشجویان عزیز ایرانی که علی رغم همه کاستی ها و برخی تنگ نظری ها همچون ستاره ای در آسمان علم جویی، آزادی خواهی و ظلم ستیزی می درخشند ستودنی و مبارک است.

یاد و خاطره همه شهدای دانشجو و دانشگاه، سه شهید روز دانشجو و شهدای هسته ای کشور را گرامی می دارم و برای همه دانشجویان  آرزوی موفقیت روزافزون در عرصه علم و ایمان دارم.


[ شنبه 93/9/15 ] [ 6:18 عصر ] [ قادر روحی جناقرد ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 431784

  • sales Reproduction | خرید بک لینک دائمی