https://up.20script.ir/file/f4bc-InShot2.jpg
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ شخصی قادر روحی جناقرد کارشناس ارشد مهندسی عمران - سازه
 
قالب وبلاگ

 قسمت پنجم 

 روش دیگری نیز برای لاغری وجود دارد: افسانه

نه، این نیز یک افسانه است. حتی یک ثانیه از زمان خود را نیز برای تفکر در مورد اینکه روش ساده‌تری برای کم کردن وزن وجود دارد، صرف نکنید، زیرا هیچ روش ساده‌ای وجود ندارد. همه این موارد منجر به اتلاف هزینه و زمان شما می‌گردند. همه مواردی که باید در مورد لاغر شدن بدانید، در این مقاله و به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار داده‌شده‌اند.

محصولات

نگارش یک مقاله درزمینه? لاغری تا زمانی که اشاره‌ای به محصولات لاغری نشود، بیهوده خواهد بود. هدف شما انتخاب محصولی در یک صنعت میلیارد دلاری است. موضوع جالب‌توجه این است که افراد سالانه میلیاردها دلار هزینه را برای خرید محصولات بی‌تأثیر صرف می‌کنند. در این بخش به مواردی اشاره خواهیم کرد تا شما نیز از آن دسته از افراد نبوده و پول خود را بیهوده صرف نکنید.

در اینجا به محصولاتی اشاره خواهیم کرد که باید همواره از آن‌ها دوری‌کنید.

محصولاتی که نباید خریداری کنید

·           دستگاه‌های شکم

به مطالب زیر توجه کنید. آن‌ها تأثیری بر روی لاغری نداشته و محصولات بی‌تأثیری به شمار می‌روند. بنابراین پول خود را ذخیره کنید.

·           قرص‌های لاغری

برخی از آن‌ها بسیار خطرناک هستند. برخی دیگری بی‌تأثیر می‌باشند. بنابراین استفاده از آن‌ها توصیه نمی‌شود.

·           رازهای لاغری

وب‌سایت‌های متعددی وجود دارند که رازهای لاغری را به‌صورت کتاب‌های دیجیتال یا کتاب چاپی تهیه‌کرده و آن‌ها را باقیمت‌های بالایی عرضه می‌کنند. مطالبی که توسط این دسته از وب‌سایت‌ها ارائه می‌شوند، بی‌تأثیر می‌باشند. آیا می‌خواهید من نیز رازی را با شما در میان بگذارم؟ هیچ رازی برای لاغری وجود ندارد. این راهنما روش کاهش وزن را به شما آموزش می‌دهد. روشی جادویی برای دستیابی به این هدف وجود ندارد. همه وب‌سایت‌هایی که سعی دارند روش‌های جادویی را به شما معرفی کنند، صرفاً با هدف دریافت هزینه و کسب درآمد این کار را انجام می‌دهند.

·           همه مواردی که ادعاهای شگفت‌انگیز دارند

آیا محصول تمام انتظارات شما را برآورده می‌کند؟ آیا با استفاده از این محصول نیازی به رژیم غذایی و تمرین وجود ندارد؟ آیا فقط کافی است دو بار در هفته و به مدت 10 دقیقه زمان سپری کرده و وزن خود را کاهش دهید؟ آیا می‌توانید از تمام غذاهای موردعلاقه خود لذت ببرید؟ آیا به‌سرعت منجر به لاغری شما می‌شود؟ تمام این موارد صرفاً تبلیغ هستند.

محصولاتی که باید خریداری کنید

·           ترازوی دیجیتال آشپزخانه

تهیه تمام موارد موجود در این فهرست ضروری نیست اما یک ترازوی دیجیتال ازجمله موارد ضروری برای افرادی است که قصد دارند از یک رژیم غذایی استفاده کنند. ترازو یکی از ضروریات رژیم غذایی می‌باشد. اگر قصد دارید محصولی خریداری کنید، این اولین توصیه می‌باشد.

·          عضویت در باشگاه

عضویت در باشگاه اگرچه یک محصول به شمار نمی‌رود، اما روشی برای صرف هزینه بوده و ازجمله هزینه‌های منطقی و عالی به شمار می‌رود. آیا مواردی مربوط به تمرینات را به خاطر دارید؟ همان‌طور که می‌دانید، برای انجام بسیاری از تمرینات به ابزارهای متعددی نیاز دارید. باشگاه‌ها دارای ابزارهای متعددی هستند که برخی از آن‌ها بسیار گران‌قیمت بوده و درنتیجه نمی‌توانید در منزل از آن‌ها بهره‌مند شوید. بنابراین باشگاه بهترین گزینه می‌باشد. برای بسیاری از افراد عضویت در باشگاه بسیار ضروری می‌باشد زیرا اغلب افرادی که در منزل تمرین می‌کنند، همواره تمرینات را به زمان دیگری موکول می‌کنند.

بخوانید: (بدنسازی در خانه)

عضویت در باشگاه شما را وادار به انجام تمرینات می‌نماید. محیط باشگاه تفاوت بسیار زیادی با محیط منزل دارد. منزل شما همان مکانی است که شما از آن برای استراحت و تماشای تلویزیون استفاده می‌کنید. بنابراین احتمال اینکه بتوانید در آن محیط تمریناتی را انجام دهید کمتر می‌باشد. بنابراین باشگاه گزینه بهتری است. البته برخی از افراد تمرین در منزل را ترجیح می‌دهند و توصیه می‌شود در این صورت از ابزارهای باکیفیت استفاده کنید.

·          تردمیل، دوچرخه و الیپتیکال

اگر قصد دارید تمریناتی را در منزل انجام دهید، استفاده از این دستگاه‌ها توصیه می‌شود.

·          وزنه‌های آزاد

استفاده از وزنه‌ها تأثیر بیشتری در مقایسه با استفاده از دستگاه‌ها دارد. اگر قصد دارید هزینه‌ای را برای خرید لوازم ورزشی اختصاص دهید، از این هزینه برای خرید وزنه استفاده کنید. صرف‌نظر از تبلیغات متعدد دستگاه ورزشی، هیچ ابزاری بهتر از وزنه‌های آزاد نمی‌باشد. من در باشگاه تمرین می‌کنم، اما اگر در باشگاه تمرین نمی‌کردم، بدون شک باشگاه منزل من صرفاً از وزنه‌ها و یک تردمیل تشکیل می‌شد.

·          ترازو

ارزیابی میزان کاهش وزن بسیار ضروری می‌باشد و ترازو نیز یکی از ابزارهایی است که به شما درزمینه? ارزیابی پیشرفت کمک می‌کند. توصیه می‌شود از یک ترازوی دیجیتال با دقت استفاده کنید تا کمترین تغییرات نیز قابل ارزیابی باشند.

·          متر نواری

برای ارزیابی میزان پیشرفت مناسب بوده و دلایل استفاده از آن در ادامه توضیح داده خواهد شد.

·          دوربین دیجیتال و کالیپرچربی بدن

اگرچه داشتن این دو وسیله بسیار ضروری نمی‌باشد، اما بااین‌حال بسیار مفید هستند. بنابراین تهیه این دو وسیله اختیاری می‌باشد.

·          پودرهای پروتئینی، مولتی ویتامین و مکمل روغن ماهی

هیچ‌یک از این موارد را نمی‌توان در رده مکمل‌های لاغری قلمداد کرد، اما ازجمله سه مکمل اصلی هستند که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کرده و سلامت خود را بهبود بخشید. من به مدت چندین سال است که از این مکمل‌ها استفاده کرده‌ام. پودرهای پروتئینی منبع بسیار مهمی از پروتئین به شمار می‌روند و مولتی‌ویتامین‌ها نیز دارای مزایای متعددی هستند. اما روغن ماهی به توضیحاتی نیاز دارد. آیا تمام مواردی که من در مورد چربی‌های سالم توضیح دادم را به خاطر دارید؟ مکمل روغن ماهی یکی از منابع فوق‌العاده برای تأمین اسیدهای چرب موردنیاز بدن می‌باشد. بسیاری از پودرهای پروتئینی و برندهای مولتی‌ویتامین‌ها مناسب هستند، اما این موضوع در مورد روغن ماهی صحت ندارد. من علاقه شدیدی به محصول Nordic Naturals Ultimate Omega دارم و همواره از این برند استفاده می‌کنم.

جنبه ذهنی لاغری

در این نقطه، شما با تمام موارد مربوط به لاغری آشنا هستید. متأسفانه، این اطلاعات کافی نیستند. برای عمل کردن به موارد فوق شما به انگیزه نیاز دارید. برای برخی از افراد، این امر به‌هیچ‌عنوان یک مشکل به شمار نمی‌رود. برای بسیاری از افراد، شروع و انگیزه برای تداوم تمرینات بسیار دشوار می‌باشد.

اکنون زمان آن رسیده است که جوانب ذهنی لاغری را مورد بررسی قرار دهیم. شما با مواردی که باید انجام داده و از مواردی که باید دوری‌کنید، مطلع هستید. بیایید با رژیم غذایی شروع کنیم.

تداوم رژیم غذایی

تداوم رژیم غذایی به اراده شما بستگی دارد. بااین‌حال، ترفندهایی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. در اینجا به برخی از برترین نمونه‌ها اشاره می‌کنیم:

·          در طول روز به تعداد دلخواه وعده غذایی داشته باشید

چندین دهه پیش افراد بر این باور بودند که سه وعده غذایی در طول روز کافی می‌باشد. سپس، چندین سال بعد افراد بدین نتیجه رسیدند که شش وعده غذایی کوچک‌تر با فاصله 2-3 ساعت بهتر از سه وعده غذایی می‌باشد. چرا؟ دلیل این امر افزایش متابولیسم است که نتیجه آن کاهش چربی یا افزایش ماهیچه می‌باشد.

مطالعات نشان می‌دهند که هیچ‌یک از این موارد صحت ندارند. تناوب وعده‌های غذایی منجر به افزایش سرعت متابولیسم نمی‌گردد. شش وعده غذایی بهتر از سه وعده غذایی نبوده و سه وعده غذایی نیز بهتر از شش وعده نمی‌باشد. تا زمانی که میزان کالری دریافتی شما تنظیم‌شده باشد، تعداد وعده‌های غذایی تأثیری بر روی میزان کاهش نخواهد داشت.

بنابراین زمانی که شما قصد دارید در مورد تعداد وعده‌های غذایی خود تصمیم بگیرید، یک اصل است که باید از آن پیروی کنید: بهترین حالت را برای خود انتخاب نمایید. اگر سه وعده غذایی برایتان مناسب است، روزانه سه وعده غذایی مصرف کنید. همواره به میزان کالری دریافتی از پروتئین‌ها، کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها توجه نمایید تا به هدف خود دست‌یابید و تعداد وعده‌های غذایی اهمیت چندانی ندارد.

·          مواد لازم برای تهیه غذا را از قبل تهیه‌کرده و در مورد غذای موردنظر از قبل تصمیم‌گیری کنید

برنامه‌ریزی در مورد وعده‌های غذایی که در آن روز استفاده خواهید کرد به شما درزمینه? تنظیم میزان غذایی که مصرف می‌کنید، کمک خواهد کرد. همچنین داشتن یک برنامه غذایی و خرید مواد غذایی موردنیاز نیز می‌تواند مؤثر باشد. زمانی که وعده‌های غذایی به‌صورت تصادفی انتخاب شوند، احتمال مصرف غذاهای نامناسب افزایش می‌یابد. اما برنامه‌ریزی مانع از این امر می‌گردد.

البته شایان‌ذکر است که برنامه‌ریزی در مورد وعده‌های غذایی برای همه افراد ممکن نمی‌باشد، اما افرادی که می‌توانند باید از این روش استفاده کنند. افرادی که امکان برنامه‌ریزی ندارند نیز باید سعی کنند برخی اوقات طبق برنامه وعده‌های غذایی را پیش ببرند. به نظر من، برنامه‌ریزی بهترین روش برای تداوم رژیم غذایی می‌باشد.

·          غذایی که نباید بخورید را خریداری نکنید

آیا کلوچه غذای نامناسبی است؟ بنابراین سعی کنید هرگز آن را خریداری نکنید. شما غذاهایی که باید مصرف کرده و یا مواردی که باید از آن‌ها خودداری نمایید را می‌شناسید. غذاهای نامناسب را از خود دور کنید. دوری از برخی مواد غذایی درصورتی‌که به‌تنهایی زندگی کرده و یا سایر افراد حاضر در منزل نیز قصد کاهش وزن‌دارند، مناسب می‌باشد، در غیر این صورت اندکی دشوار می‌گردد. در این موارد، این نکته را به خاطر داشته باشید: رژیم غذایی را می‌توان با کاهش غذاهای ناسالم بهبود بخشید.

کنترل میزان غذا

اگر کنترل میزان غذا یکی از بزرگ‌ترین موانع به شمار می‌رود، در اینجا به نکاتی برای از بین بردن این مانع اشاره می‌کنیم:

·          به‌آرامی غذا بخورید

احساس سیری به‌طور آنی ایجاد نمی‌شود. مدتی زمانی لازم است تا مغز سیر شدن شما را احساس کند. بدین دلیل است که خوردن سریع غذا به‌هیچ‌عنوان توصیه نمی‌شود. در حین خوردن غذا، برخی اوقات چنگال خود را بر روی میز بگذارید. به‌آرامی غذا را بجوید. نیازی نیست که عکس‌العملی غیرعادی در حین تغذیه داشته باشید. خوردن سریع غذا منجر به افزایش میزان غذای دریافتی می‌گردد، زیرا مغز با اندکی تأخیر سیری شما را حس می‌کند.

·          به همراه غذا، آب بنوشید

تا پایان غذا برای نوشیدن صبر نکنید. در طول وعده غذایی آب بنوشید. آب نه‌تنها منجر به حس سیری می‌گردد، بلکه منجر به کاهش سرعت غذا خوردن نیز می‌شود. همچنین همواره از آب به‌عنوان نوشیدنی استفاده کنید.

·          از بشقاب‌های کوچک‌تر استفاده کنید

افرادی که اراده خوردن غذای کمتری دارند بسیار موفق‌تر از سایرین هستند و باید اعتراف کنم که برخی از نکات ارائه‌شده در این بخش بسیار مسخره و خنده‌دار هستند اما بااین‌حال تأثیر بسیار خوبی دارند. استفاده از بشقاب‌های کوچک‌تر منجر می‌شود که احساس کنید شما غذای بیشتری می‌خورید. آیا این روش تأثیر دارد؟ بله صد در صد.

غذاهای تقلب و “همه‌چیز به میزان لازم”

پیش‌تر شما با غذاهایی که باید مصرف نموده و غذاهایی که باید از آن‌ها دوری‌کنید آشنا شدید. شما می‌توانید برخی از غذاها را به‌طورکلی از رژیم غذایی خود حذف کرده و یا برخی اوقات از وعده‌های غذایی تقلب استفاده کنید. اما همیشه اعتدال را رعایت کنید. این روش منجر به تداوم هرچه بیشتر رژیم غذایی شما می‌گردد.

دو نکته بسیار مهم در اینجا وجود دارد….موافق یا مخالف. من هر دو نکته را توضیح داده و سپس انتخاب را به شما واگذار می‌کنم.

موافق

یکی از اولین موارد این است که مصرف همه مواد غذایی با رعایت اعتدال بسیار عالی می‌باشد. برخی از افراد بر این باور هستند که نیازی به حذف کامل برخی از مواد غذایی از رژیم غذایی وجود ندارد، زیرا این امر منجر به‌دشواری تداوم رژیم غذایی می‌گردد. این ایده بر این اساس که رعایت اعتدال در مصرف برخی از مواد غذایی که نباید مصرف شوند، روش بسیار خوبی برای تداوم رژیم غذایی می‌باشد. برای مثال می‌توانید یک روز در هفته یا دو بار در ماه را به مصرف این دسته از غذاها اختصاص دهید.

از نظر علمی، این روش منجر به افزایش یا کاهش وزن شما نمی‌گردد. همان‌طور که به خاطر دارید، میزان کالری عامل اصلی کاهش یا افزایش وزن به شمار می‌رود. برای مثال، اگر میزان انرژی موردنیاز شما در روز برابر 2500 کالری بوده و شما 500 کالری کمتر دریافت کنید، در عرض یک هفته شما میزان انرژی دریافتی خود را به میزان 3500 کالری کاهش داده‌اید که منجر به کاهش نیم کیلویی وزن شما می‌گردد.

بیایید فرض کنیم که وعده غذایی تقلبی شما برابر 500 کالری بوده و روزهای یکشنبه را به خوردن این غذا اختصاص داده‌اید. در این صورت میزان کمبود انرژی شما در طول هفته از 3500 به 3000کالری کاهش می‌یابد. آیا این میزان تأثیر دارد؟ بله، اما تأثیر بسیار اندک خواهد بود. بنابراین، وزن شما همچنان کاهش می‌یابد اما میزان کاهش اندکی کمتر از نیم کیلو خواهد بود.

روش دیگر برای تقلب نیز کاهش کالری دریافتی از سایر مواد غذایی و استفاده از غذای موردعلاقه می‌باشد. برای مثال شما می‌توانید میزان انرژی دریافتی در روز را به میزان 500 کالری کاهش داده و به همین میزان از غذای موردعلاقه خود استفاده کنید. در این حالت میزان کالری شما همچنان ثابت باقی‌مانده و هیچ تأثیری بر روی میزان کالری نخواهد داشت.

شما همچنین می‌توانید از تمرین برای سوزاندن کالری مازاد مصرفی در روزهای تقلب استفاده کنید. در این صورت نیز میزان کالری شما همچنان برابر 2500 بوده و درنتیجه افزایش وزن نخواهید داشت.

اگرچه روش اول اندکی بر روی میزان لاغری شما تأثیر خواهد داشت اما در صورت استفاده از روش دوم شاهد هیچ‌گونه تأثیر منفی در روند کاهش وزن خود نخواهید بود.

این بدین معناست که اگر روند “همه‌چیز با اعتدال” به‌صورت صحیح انجام شود، ایده بسیار خوبی می‌باشد. در این صورت شما می‌توانید از غذاهای دلخواه خود نیز لذت برده و همچنان وزن خود را کاهش دهید.

این روش برای برخی از افراد امکان‌پذیر است.

مخالف

این شرایط را تصور کنید. شما از سن 14 سالگی روزانه چندین سیگار مصرف می‌کردند. چندین بار برای ترک تلاش کرده‌اید، اما هرگز اراده آن را نداشته‌اید. بالاخره موفق شدید. شما به مدت چندین هفته سیگار را ترک کرده و همه‌چیز بسیار عالی پیش می‌رفت. اکنون تصمیم گرفته‌اید که به‌جای ترک کامل سیگار، یک روز در هفته تقلب کرده و سیگار بکشید.

به نظر شما چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ به نظر من، برخی از افرادی که این روند را در پیش می‌روند، باقی عمر خود را با یک سیگار در هفته سپری می‌کنند. اما بسیاری از آن‌ها، مجدداً به عادت سیگار کشیدن مداوم خود بازمی‌گردند.

اکنون، استعمال سیگار را با تغذیه و سیگار را با غذاهای مضر جایگزین کنیم.

بدین نتیجه می‌رسیم که اگر ما بتوانیم به‌طورکلی یک غذا را کنار بگذاریم، به‌مرور می‌توانیم عادت استفاده از آن را ترک کنیم. اما اگر همواره در برخی مواقع به خود اجازه استفاده از آن را بدهیم، به‌مرورزمان مجدداً استفاده مداوم از آن را در پیش خواهیم گرفت.

این امر از منظر کاهش وزن به‌هیچ‌عنوان مناسب نمی‌باشد. آیا به خاطر دارید که در ابتدای این مقاله به تأثیر افزایش میزان کالری بر روی افزایش وزن اشاره کردیم؟ رایج‌ترین منبع کالری مازاد برای بسیاری از افراد غذاهای ناسالم و مضر می‌باشد. این بدین معناست که با تقلب، شما به افزایش وزن خود کمک می‌کنید. درنتیجه شما با این کار، دلیل اصلی افزایش وزن خود را مورد تأکید قرار می‌دهید.

بدین دلیل است که تقلب و رعایت تعادل در مصرف برخی از غذاها منجر به نتایج منفی می‌گردد.

همچنین از دلایل مربوط به حالت مخالف می‌توان به موضوع سلامتی اشاره کرد. زمانی که شما به خود اجازه استفاده از غذاهای ناسالم را می‌دهید، حتی درصورتی‌که میزان کالری خود را تنظیم نمایید، سلامتی خود را در معرض خطر قرار می‌دهند. بنابراین، تقلب اگرچه ممکن است تأثیری بر روی وزن شما نداشته باشد، اما خطراتی را برای سلامتی شما به بار می‌آورد.

چه اقدامی باید انجام دهید؟

این سؤال بسیار خوبی است، اما من نمی‌توانم آن را پاسخ دهم. این سؤال یک موضوع شخصی است که به اراده شما بستگی دارد. آیا می‌توانید با اعتدال تقلب کنید؟ آیا تقلب منجر به بازگشت به عادت‌های غذایی پیشین می‌گردد؟ فقط شما می‌توانید این سؤال را پاسخ دهید، زیرا شما فقط می‌توانید تشخیص دهید چه چیزی برای شما مناسب می‌باشد.

ارزیابی پیشرفت کاهش وزن

بررسی دقیق پیشرفت بخش مهمی از لاغری می‌باشد. دو دلیل برای این امر وجود دارد:

1? بررسی به شما کمک می‌کند تا از تأثیر اقدامات خود و عملکرد صحیح بدن (کاهش وزن، حفظ وزن و …) اطمینان حاصل کنید.

2? بررسی پیشرفت منجر به افزایش انگیزه شما می‌گردد.

بدین دلایل، شما باید همواره پیشرفت خود را ارزیابی کنید. در اینجا به سه روش ساده اشاره می‌کنیم:

1? خود را وزن کنید

هر هفته یک‌بار صبح و با معده خالی خود را وزن کنید. این روند را هر هفته و در ساعت معینی انجام دهید. اگر شما با یک پیراهن بر روی ترازو می‌روید، همواره در حین وزن کردن خود از آن پیراهن استفاده کنید. همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، بلافاصله بعد از بیدار شدن و قبل از خوردن یا نوشیدن خود را وزن کنید. گزارشی از وزن خود را در یک دفتر، تقویم یا کامپیوتر خود ثبت کرده و میزان پیشرفت را ارزیابی کنید.

2? اندازه‌گیری کنید

یک متری نواری خریداری کرده و خود را اندازه بگیرید. این کار را یک‌بار در ماه یا یک‌بار در هفته انجام دهید. با استفاده از متر نواری می‌توانید دور کمر، بازو، ران و سینه خود اندازه بگیرید. شما باید اندازه‌گیری را در زمان معینی انجام دهید. برای مثال، توصیه می‌شود همانند وزن، اندازه‌گیری را نیز به صبح موکول کرده و با معده خالی انجام دهید.

3? عکس بگیرید

بررسی تغییر اعداد و ارقام و کاهش وزن منجر به افزایش انگیزه شما می‌گردد. یکی دیگر از روش‌های افزایش انگیزه برای لاغری، مقایسه عکس‌های ماهیانه می‌باشد. شما همواره خود را می‌بینید، بنابراین ارزیابی پیشرفت برایتان بسیار دشوار می‌گردد. درنتیجه شما می‌توانید از عکس‌ها برای مقایسه استفاده کنید. تصاویر حالت اولیه را به شما نشان داده و می‌توانید آن را با حالت فعلی خود مقایسه کنید. به نظر من، تناوب یک ماه برای گرفتن عکس بسیار مناسب می‌باشد، تا فرد جزئی‌ترین تغییرات را نیز مشاهده نماید.

حفظ لاغری برای همیشه

آیا قصد دارید وزنی که کاهش داده‌اید را حفظ کنید؟ من این سؤال را می‌توانم در دو کلمه پاسخ دهم: متوقف نمی‌شود.

کنترل کالری، تغذیه سالم و تمرین را نباید کنار بگذارید. قانون کلی را به خاطر دارید؟ آیا می‌توان این روند را متوقف کرد. اگر کالری دریافتی شما بیش از کالری موردنیاز بدن باشد، وزن شما مجدداً افزایش خواهد یافت. شما باید شیوه زندگی جدیدی را در پیش بگیرید. پیش‌تر زندگی شما متفاوت بوده و منجر به افزایش وزن گردیده بود. اگر همچنان روند پیشین را در پیش بگیرید، وزن شما مجدداً به میزان قبلی افزایش خواهد یافت. این روند قابل توقف نمی‌باشد.

چیزی که باید متوقف شود، کاهش وزن شما می‌باشد. زمانی که شما به وزن هدف خود رسیدید، باید میزان کالری خود را تنظیم نمایید تا وزن جدید خود را ثابت نگه‌دارید. شما اکنون باید میزان کالری موردنیاز بدن خود بر اساس وزن جدید خود محاسبه کرده و برحسب آن میزان کالری دریافتی خود را تنظیم کنید. با این روند می‌توانید وزن خود را همواره ثابت نگه‌دارید. به همین سادگی.

تضمین لاغری موفقیت‌آمیز

ما از عبارت تضمین در این مقاله لاغری استفاده کردیم. ما آن را کاملاً جدی گفتیم. آیا قصد دارید اطمینان حاصل کنید که شما وزن خود را کاهش داده و بدون هیچ مشکلی آن را حفظ نمایید؟ آیا به دنبال نتایج تضمینی هستید؟ من دو توصیه برای شما دارم:

1? این راهنما را به‌طور کامل مطالعه کرده و به تمام توصیه‌های موجود در آن عمل کنید.

2تمام اطلاعاتی که از قبل دارید را نادیده بگیرید.

توصیه اول ممکن است بسیار مشخص باشد، اما توصیه دوم اندکی مبهم است.

رژیم‌های غذایی، ترفندها، کتاب‌ها، مجلات، مکمل‌ها و حتی دوستانی که برای لاغری تلاش می‌کنند را نادیده بگیرید. به تبلیغات، تصاویر قبل و بعد از مصرف مکمل‌ها و … توجه نکنید. شما می‌توانید تمام موارد مربوط به لاغری را کنار بگذارید.

دلیل این امر بسیار ساده است. اطلاعاتی که در مورد لاغری ارائه می‌شوند، نامحدود هستند. شما همه مواردی که در مورد لاغری باید بدانید را می‌دانید. این موارد در طول زمان ثابت بوده و تغییر نکرده‌اند. لاغری هرگز آسان نبوده و آسان‌تر نخواهد شد.

اما این چیزی نیست که شما می‌خواهید بدانید. اگر باور دارید که تمام اطلاعات موردنیاز برای لاغری را در اختیاردارید، نیازی به پرداخت هزینه برای خرید جدیدترین کتب لاغری وجود ندارد. دیگر نیازی نیست برنامه‌های مختلف را دنبال کنید تا با جدیدترین روش وزن کم کردن آشنا شوید. دیگر نیازی به مطالعه مقالات متعدد با عناوینی نظیر “10 راز لاغری”، “20 روش برای لاغری در تابستان” و … وجود ندارد. می‌دانید که تمام این اطلاعات بیهوده هستند.

همه این موارد صرفاً برای جلب‌توجه و ترغیب شما به خرید می‌باشند. مجلات باید نسخه‌های جدیدی ارائه دهند. روزنامه‌ها بدون انتشار مقالات جدید نمی‌توانند ادامه دهند. کتاب‌های رژیم ازجمله رایج‌ترین کتاب‌هایی هستند که شما می‌توانید در لیست کتب پرفروش مشاهده کنید. برنامه‌های تلویزیونی نیز باید به حیات خود ادامه دهند. این موارد هرگز به پایان نخواهند رسید.

این شما هستید که باید آن‌ها را متوقف کنید.

شما باید همه آن‌ها را نادیده بگیرید. همه این موارد منجر به سردرگمی شما می‌گردند. چگونه می‌توانید علی‌رغم ایجاد رژیم‌های غذایی مختلف، بهتر، سریع‌تر و جدیدتر، همچنان رژیم غذایی پیشین خود را ادامه دهید؟ این ماه مجله‌ای مطلبی در مورد یک رژیم غذایی جدید برای لاغری منتشر کرده و ماه بعد نیز رژیم غذایی جدیدتری را به‌منظور ترغیب افراد به خرید مجله منتشر می‌کند. آیا این بدین معناست که باید رژیم غذایی پیشین را کنار بگذارید؟ این موارد منجر به سردرگمی هرچه بیشتر شما می‌شوند، بنابراین بهترین روش کنار گذاشتن تمام آن‌ها می‌باشد.

بدین دلیل است که کل لاغری را می‌توان در این جمله خلاصه نمود: همه‌چیز را نادیده بگیرید. جستجوی روش‌های جدیدتر، بهتر، سریع‌تر و آسان‌تر را کنار بگذارید. این موارد منجر به اتلاف وقت شما می‌گردند.

این مقاله را چندین بار بخوانید تا تمام موارد را فراگرفته و به دنبال سایر روش‌های لاغری نباشید. این راهنما کامل‌ترین، ایمن‌ترین و نتیجه‌بخش‌ترین روش لاغری را به‌طور رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

پایان

اکنون‌که همه اطلاعات و موارد لازم برای دستیابی به هدف خود را در اختیاردارید، چه حسی به شما دست داده‌اید؟ بدون شک احساس خوبی دارید. بسیار عالی. اکنون مطالعه را کنار گذاشته و وارد مرحله عمل شوید.

 

 

 

 

 

 

 


[ چهارشنبه 97/7/4 ] [ 8:59 صبح ] [ قادر روحی جناقرد ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 19
کل بازدیدها: 431908

  • sales Reproduction | خرید بک لینک دائمی