https://up.20script.ir/file/f4bc-InShot2.jpg
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ شخصی قادر روحی جناقرد کارشناس ارشد مهندسی عمران - سازه
 
قالب وبلاگ
جنایتی که طوطی هندی راز آن را فاش کرد+عکس

 

چند روز پیش، شوهر یک زن هندی ساکن شهر آگرا در شمال این کشور پس از بازگشت به خانه با جسد همسرش و سگ او و وضعیت به هم ریخته خانه مواجه شد در حالی که جواهرات زن هم به سرقت رفته بود.

جنایتی که طوطی هندی راز آن را فاش کرد

 

قفس طوطی متعلق به خانواده هم در محل قتل آویزان بود. به گزارش روزنامه‌های محلی، در روزهای بعد این مرد متوجه شد که حضور برادرزاده فرد مقتول در خانه یا حتی ذکر نام او باعث آشفتگی و واکنش مضطربانه طوطی می‌شود. رفتار عجیب طوطی اعضای خانواده را به فکر انداخت تا در صدد آزمایش واکنش پرنده برآیند.

 آنان متوجه شدند که طوطی مصیبت‌زده فقط هنگامی حالتی غیرعادی از خود نشان می‌داد که برادرزاده فرد مقتول در خانه بود یا نام او برده می‌شد. اعضای خانواده رفتار شک برانگیز طوطی را به آگاهی پلیس محلی رساندند و همین موضوع توجه کارآگاهان را به برادرزاده مقتول جلب کرد.

 پلیس با مشاهده جای گاز گرفتگی سگ روی دست فرد مظنون، تحقیقات بیشتری را انجام داد و با یافتن چاقوی عامل قتل و بخشی از جواهرات به سرفت رفته نزد این فرد، شواهد کافی را برای دستگیری قاتل و همدستان او به دست آورد.

 طوطی افشاگر "هیرا" نام دارد که در زبان هندی به معنی الماس است. رئیس پلیس محلی تایید کرده است که کمک هیرا در کشف معمای این قتل کاملا موثر بوده است.

به گزارش خبرگزاری پرس تراست هند، او گفته است که رفتار طوطی باعث شد تا ماموران تحقیقات خود را بر فرد قاتل متمرکز کنند و تلاش آنان در نهایت به دستگیری عاملان این جنایت انجامید.

جام نیوز


[ یکشنبه 92/12/11 ] [ 8:38 صبح ] [ قادر روحی جناقرد ]

علی دایی در موسسه "محک"

در صورت باز نشدن تصاویربروی عکس ها Right Click کنید و گزینه Reload Image یا Show Picture را انتخاب نمایید

 

موسسه محک روز سه‌شنبه میزبان علی دایی و همسرش بود تا کودکان حاضر در این موسسه با دیدن سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و آقای گل فوتبال جهان دقایق هیجان انگیزی را تجربه کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دایی روز سه‌شنبه به موسسه محک رفت و دقایقی را در میان  کودکان حاضر در این موسسه گذارند. سایت خبری موسسه محک در اینباره نوشت: "برای کودکان محک و به خصوص بچه‌‌های فوتبال‌دوست، دیدار با یکی از نام آورترین فوتبالیست‌های ایران، که بازی‌های به یادماندنی و درخشان و گل‌های زیادی را در کارنامه‌اش دارد، دیداری پر از هیجان و شادی بود.

علی دایی به همراه همسرش به بخش‌های (شیمی درمانی- انکولوژی و ...) بیمارستان محک رفت و با بچه‌های در حال درمان عکس‌های یادگاری گرفت. سجاد 10 ساله یکی از فوتبالیست‌های کوچک با وی مسابقه رو پایی زدن داد؛ میلاد 5 ساله از قراردادی که در آینده می‌خواهد با تیم پرسپولیس امضا کند صحبت کرد و تعداد زیادی از والدین از روزهای گذشته جام جهانی و گل‌های خاطره انگیز او صحبت کردند.

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ali-Daei-Mahak/01.jpg



در آخر علی دایی به اتفاق کودکان محک، توپ فوتبالی را رنگ‌آمیزی کردند و آرزوهایشان را روی آن نوشتند تا در بازار نوروزی محک برای فروش دسته جمعی ارائه شود.

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ali-Daei-Mahak/02.jpg

 

 

ارسـال جدیـدتـرین مطالـب، اخبـار و سـوژه های داغ اینتـرنتی هر شـب به ایمیـل شما

[اینجـا کلیـک کنیـد و رایـگان عضـو شویـد]


بازار نوروزی با هدف حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 8 و 9 اسفند از ساعت 10 صبح تا 8 شب درموسسه محک برگزار می‌شود. حضور هنرمندان و ورزشکاران در کنار کودکان محک همواره باعث شادی و شعف آن‌ها در مسیر درمان است. به امید حضور همه یاوران در بازار نوروزی محک".

پیش از این بازیکنانی مثل علیرضا حقیقی، جواد نکونام، مهدی رحمتی و ... به موسسه محک رفته بودند.

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ali-Daei-Mahak/03.jpg

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ali-Daei-Mahak/04.jpg

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ali-Daei-Mahak/05.jpg

 

ارسـال جدیـدتـرین مطالـب، اخبـار و سـوژه های داغ اینتـرنتی هر شـب به ایمیـل شما

[اینجـا کلیـک کنیـد و رایـگان عضـو شویـد]

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ali-Daei-Mahak/06.jpg

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ali-Daei-Mahak/image.jpg

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ali-Daei-Mahak/image1.jpg

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ali-Daei-Mahak/image2.jpg

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ali-Daei-Mahak/image3.jpg


[ یکشنبه 92/12/11 ] [ 8:37 صبح ] [ قادر روحی جناقرد ]

یافته های جدید درباره سجده کردن

بر اساس تازه‌ترین پژوهش‌های علمی، سجده کردن انسان را از بیماری‌های روحی، جسمی و هم‌چنین سرطان حفظ می‌کند.

سجده کردن در نماز

به گزارش شیعه نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پروفسور محمد ضیاءالدین حامد از اساتید علوم بیولوژیک و از مسوولان پژوهشگاه مرکز تکنولوژی قاهره با اعلام این خبر اظهار داشت: در قرن حاضر که انسان از هر جهت در معرض الکترومغناطیس‌ها قرار دارد و هم‌چنین نیاز انسان به تخلیه اشعه‌های زائد وجود دارد، دریافتیم که تخلیه این اشعه‌ها از طریق سجده کردن صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس یافته‌های موجود، هر اندازه که محور طولی انسان کاهش یابد، میزان در معرض اشعه‌های الکترومغناطیسی قرار گرفتن او نیز کم می‌شود.

در زمان سجده کردن هم محور طولی انسان و هم به دنبال آن میزان تاثیرگذاری الکتریسیته‌ها کم می‌شود و سپس عمل تخلیه از طریق تماس پیشانی با زمین صورت می‌گیرد، البته در زمان سجده به دلیل آنکه دیگر نقاط بدن هم با زمین ارتباط می‌یابند، عمل تخلیه آسان تر انجام می‌شود و انسان از بیماری‌های روحی، جسمی و حتی سرطان در امان می‌ماند.

وی افزود: شیوه درست تخلیه الکتریسیته‌ی بدن به همان شیوه‌ای است که انسان در زمان نماز گزاردن دارد و به سوی مکه نماز می‌خواند، چرا که این حالت بهترین حالت است و شخص احساس آرامش و راحتی بیشتری خواهد داشت.

منبع : ایسنا


[ جمعه 92/12/9 ] [ 3:20 عصر ] [ قادر روحی جناقرد ]
شنگل و منگل و چنگل

مامان شنگل و منگل و چنگل رفته بود بانک پول برق را بپردازد.

 سایت شخصی فرهاد حسن زاده: مامان شنگل و منگل و چنگل رفته بود بانک پول برق را بپردازد.

توی خانه، شنگل و منگل سرشان به بازی گرم بود. چه بازی؟ کامپیوتر بازی. آقا گرگه یواش‌یواش از پله‌های ساختمان بالا رفت تا رسید به طبقه سوم. گوشش را چسباند به در آپارتمان. صدای شنگل را می‌شنید: «الان می‌زنم داغونت می‌کنم.»

صدای منگل را هم شنید: «الان خرد و خمیرت می‌کنم.»

اما خبری از چنگل نبود. او توی اتاق آن‌طرفی نشسته بود و کاردستی درست می‌کرد. گرگه از صدای هارت و پورت شنگل جا خورد: «هر کس بیاید جلو، یک لقمه چپ می‌شود.»

گرگه از صدای هارت و پورت منگل هم تعجب کرد: «من هفت‌تا جان دارم. به این زودی‌ها نمی‌میرم. هاهاها!»

پیش خودش فکر کرد: «بره هم بره‌های قدیم. این‌ها دارند واسه من خط و نشان می‌کشند. بهتر است بروم قصابی چند کیلو گوشت بخرم و بخورم.» پس دمش را گذاشت روی کولش و پا گذاشت به فرار. پله‌ها را دوتا یکی کرد و جیم شد. قصه ما به سر...

نه، قصه ما به سر نرسیده هنوز. توی پارکینگ، چشم گرگه به چیزی خورد. کنتور و فیوز برق. ناگهان چشم‌هایش از شادی و شیطنت برق زد: «فهمیدم چه کارتان کنم.» بادی به گلویش انداخت و با دست‌های سیاه و پرمویش فیوزها را قطع کرد. همه جا در تاریکی فرو رفت. در آن تاریکی چه برقی می‌زدند چشم‌های آقا گرگه! بعد یواش یواش از پله‌ها بالا رفت.

آن بالا چه خبر بود؟ توی خانه، بچه‌ها از تاریکی ترسیدند و به هم نگاه کردند. از هارت و پورت چند دقیقه پیششان خبری نبود. از ترس مثل سیم‌های گیتار می‌لرزیدند. فقط چنگل بود که کمتر از بقیه می‌ترسید و می‌لرزید. او به آنها دلداری داد و گفت: «خجالت بکشید! تاریکی که ترس ندارد. الان خودم می‌روم بیرون ببینم چه خبر است!»

در را باز کرد و رفت توی پاگرد و رو به پله‌ها سرک کشید. همه جا تاریک بود و چیزی دیده نمی‌شد. صدای نفس‌‌نفس آقا گرگه را شنید که داشت بالا می‌آمد. چنگل زود برگشت و پشت جا کفشی قایم شد. فکر کرد اگر به شنگل و منگل بگوید گرگه پشت در است، از ترس توی خودشان جیش می‌کنند. صبر کرد ببیند چه اتفاقی می‌افتد.

گرگه رسید پشت در. دید از هارت و پورت بره‌ها خبری نیست. نه می‌خواستند او را داغون کنند، نه یک لقمه چپ. در زد و قاه قاه خندید. از آن طرف در صدای گریه‌ها و لرزیدن بره‌ها را می‌شنید. از خوشحالی پنجه‌هایش را به هم مالید و آهسته گفت: «یکیش واسه صبحانه، یکیش واسه ناهار، یکیش هم واسه شام. هاهاها!»

همین طور که داشت این حرف‌ها را می‌زد و این فکرها را می‌کرد، یک مرتبه در باز شد و گوریلی ترسناک توی صورتش فریاد زد: «هاووو! هووو!»

نزدیک بود از وحشت خودش را خیس کند. اما این کار را نکرد. دوتا پا داشت، دوتای دیگر هم قرض کرد و از پله‌ها سرازیر شد. ولی آن‌قدر هول بود که دست و پایش را گم کرد و ولو شد توی راه‌پله. با صداهای عجیب و غریب: تالاپ... تالاپ... تالاپ! افتاد پایین.

چنگل وقتی که خیالش راحت شد که از گرگه خبری نیست، نقابش را از روی صورتش برداشت و عرقش را پاک کرد. نقابی که خودش با دست‌های خودش ساخته بود. آن را به خواهر و برادرش نشان داد و گفت: «به این می‌گویند یک کاردستی درست و حسابی.»


[ چهارشنبه 92/12/7 ] [ 7:53 صبح ] [ قادر روحی جناقرد ]

 

چرا کودکان صبحانه را دوست ندارند

صبحانه یکی از وعده‌های مهم غذایی در طول روز است. صبحانه، سیستم دفاعی بدن، سیستم گوارش و فکر و اندیشه را به کار می‌اندازد. تحقیقات نشان می‌دهد مصرف صبحانه باعث افزایش قدرت یادگیری و ایجاد تمرکز بیشتر در کودکان می‌شود.

باشگاه خبرنگاران: دکترسید ضیاءالدین مظهری می‌گوید:« صبحانه یکی از وعده‌های مهم غذایی در طول روز است. صبحانه، سیستم دفاعی بدن، سیستم گوارش و فکر و اندیشه را به کار می‌اندازد. تحقیقات نشان می‌دهد مصرف صبحانه باعث افزایش قدرت یادگیری و ایجاد تمرکز بیشتر در کودکان می‌شود.»

وی دلیل بعدی بی‌میلی کودکان به صبحانه را تکراری و یکنواخت بودن صبحانه عنوان می‌کند و می‌گوید:« طبق تجربه غذایی باید از صبحانه‌هایی شروع کنیم که بچه‌ها دوست دارند و هیچگاه اصرار و تهدیدی در خوردن صبحانه نباید به عمل آید. بهتر است والدین زود بیدار شده، صبحانه را آماده کرده و به تنوع روزانه آن توجه کنند. شما در روزهای مختلف هفته، صبحانه‌های مختلفی را مثل تخم‌مرغ و نان،‌ شیر و پنیر و نان یا حتی فرنی را تهیه کرده و همچنین برای صرف صبحانه به کودک فرصت دهید.»

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشمکی تهران می‌افزاید:« دلیل سوم بی‌میلی کودکان به خوردن صبحانه ترس و اضطراب کودک است. بعضی از کودکان به دلیل ترس و نگرانی از رفتن به مدرسه، صبح‌ها علاقه‌ای به خوردن صبحانه نشان نمی‌دهند.»

 به گفته مظهری مشاجرات و دعواهای پدر و مادر می‌تواند بر اشتهای کودک برای خوردن صبحانه اثر بگذارد و علاقه کودک به غذاهای دیگر به عنوان صبحانه از دیگر علت‌های بی‌میلی بچه‌ها در صبحانه خوردن است.

دکترسید ضیاءالدین مظهری می‌گوید:« صبحانه یکی از وعده‌های مهم غذایی در طول روز است. صبحانه، سیستم دفاعی بدن، سیستم گوارش، فکر و اندیشه را به کار می‌اندازد. تحقیقات نشان می‌ دهد مصرف صبحانه باعث افزایش قدرت یادگیری و ایجاد تمرکز بیشتر در کودکان می‌شود.»

وی دلیل بعدی بی‌میلی کودکان به صبحانه را تکراری و یکنواخت بودن صبحانه عنوان می‌کند و می‌گوید:« طبق تجربه غذایی باید از صبحانه‌هایی شروع کنیم که بچه‌ها دوست دارند و هیچ گاه اصرار و تهدیدی در خوردن صبحانه نباید به عمل آید. بهتر است والدین زود بیدار شده، صبحانه را آماده کرده و به تنوع روزانه آن توجه کنند. شما در روزهای مختلف هفته، صبحانه‌های مختلفی را مثل تخم‌مرغ و نان،‌ شیر و پنیر و نان یا حتی فرنی را تهیه کرده و همچنین برای صرف صبحانه به کودک فرصت دهید.»

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشمکی تهران می‌افزاید:« دلیل سوم بی‌میلی کودکان به خوردن صبحانه ترس و اضطراب کودک است. بعضی از کودکان به دلیل ترس و نگرانی از رفتن به مدرسه، صبح‌ها علاقه‌ای به خوردن صبحانه نشان نمی‌دهند.»

 به گفته وی مشاجرات و دعواهای پدر و مادر می‌ تواند بر اشتهای کودک برای خوردن صبحانه اثر بگذارد و علاقه کودک به غذاهای دیگر به عنوان صبحانه از دیگر علت‌های بی‌میلی بچه‌ها در صبحانه خوردن است.


[ چهارشنبه 92/12/7 ] [ 7:52 صبح ] [ قادر روحی جناقرد ]
7 نکته برای طراحی اتاق مشترک دختر و پسر

در طراحی دکوراسیون اتاق مشترک برای کودک دختر و پسر باید از ایده‌ها و رنگ‌های خنثی استفاده کرد تا در میان هم دختر و هم پسر دارای محبوبیت باشند. خواهر و برادرها گاهی با هم از یک اتاق استفاده می‌کنند و این امر طبیعی است و نباید محبوبیت در این اتاق خواب را برای هیچ کدام از آنها بی‌اهمیت در نظر گرفت. در ادامه به بررسی هفت نکته و راهکار برای انجام یک طراحی خنثی خواهیم پرداخت:

سایت خانه زیبا: در طراحی دکوراسیون اتاق مشترک برای کودک دختر و پسر باید از ایده‌ها و رنگ‌های خنثی استفاده کرد تا در میان هم دختر و هم پسر دارای محبوبیت باشند. خواهر و برادرها گاهی با هم از یک اتاق استفاده می‌کنند و این امر طبیعی است و نباید محبوبیت در این اتاق خواب را برای هیچ کدام از آنها بی‌اهمیت در نظر گرفت. در ادامه به بررسی هفت نکته و راهکار برای انجام یک طراحی خنثی خواهیم پرداخت:

 

1. انتخاب یک تم: لازم نیست تم انتخاب شده شما اتومبیل یا گل باشد زیرا باید از یک تم خنثی استفاده کنید. استفاده از تم ابزار موسیقی یا حیوانات ایده هیجان انگیزی‌ است، اگر چه می توان با ایجاد تم اعداد و یا اشکال هندسی به آموزش آنان نیز کمک کرد.

 

2. انتخاب تخت و کمد کودک برای آینده : معمولاً تخت و کمد کودک دختر و پسر با یکدیگر تفاوت دارد، اما برای انتخابی خنثی و مشترک بهتر است از رنگ‌های سفید یا سیاه و سفید استفاده کنید تا در آینده نیز بتوان از آنها استفاده کرد.

 

3.  چند رنگ خنثی: چند رنگ خنثی در طراحی دکوراسیون اتاق مشترک دختر و پسر عبارتند از رنگ سبز، زرد، کرم، بنفش و نارنجی که با رنگ‌های ترکیبی قهوه ای، قرمز و طلایی به خوبی می‌توان اتاقی محبوب برای استفاده مشترک دختر و پسر طراحی کرد.

 

4.  میز و صندلی کامپیوتر ساده: اغلب طراحی‌های مربوط به میز و صندلی کامپیوتر برای کودکان با ایجاد نقش و نگارهای خاص دخترانه یا پسرانه صورت می‌گیرند. بهتر است برای رسیدن به انتخابی خنثی از میز کامپیوتر و صندلی ساده بدون نقش و نگارها استقبال کنید.

 

5. استفاده از استیکر: ایده استفاده از استیکرها یا همان برچسب‌های دیواری ایده بسیار ارزان قیمت با تغییرات زیاد برای ایجاد محیطی محبوب در میان دخترها و پسران است.

 

6.  انتخاب یک الگوی الهام بخش: اگر شما در انتخاب رنگ‌ها و طراحی دکوراسیون اتاق مشترک دختر و پسر تردید دارید می‌توانید با الگوبرداری از طرح‌های موفق و اجرای آن با رنگ‌های خنثی اتاقی زیبا طراحی کنید. برای موفقیت‌های بیشتر در این زمینه و رسیدن به هارمونی مناسب‌تر می‌توانید از رنگ‌های خنثی در ملافه و رنگ فرش‌ها نیز بهره ببرید.

 

7. تزئین اتاق با حروف الفبا: از ابتدای نام کودک خود برای تزئین اتاق و تخت خواب او استفاده کنید این کار نه تنها فضایی خنثی برای داشتن اتاق خوابی مشترک ایجاد می‌کند که شما با کمترین هزینه می‌توانید تزئینی زیبا و محبوب در اتاق خواب مشترک دختر و پسرتان ایجاد کنید.


[ چهارشنبه 92/12/7 ] [ 7:51 صبح ] [ قادر روحی جناقرد ]

 

فرق تربیت دختر و پسر در چیست؟

اگرچه تفاوت عمده‌ای در شیوه‌های فرزندپروری دختران و پسران وجود ندارد، اما تنها تفاوت در جزییات برخورد و نحوه رفتار است. درواقع در شیوه تربیتی فرزندان باید با توجه به تفاوت‌های ظاهری با آنها رفتار شود چراکه مشخصه‌های روانی و رفتاری در دختران بیشتر درونی‌ است‌.

سایت آفتاب: معمولاً دختران و پسران به دلیل اینکه خصوصیات درونی‌شان با هم متفاوت است در جامعه نیز از نظر اجتماعی و رفتاری در شرایط خاصی نسبت به یکدیگر قرار می‌گیرند از نوع بازی و ارتباط با همسالان گرفته تا نوع روابطشان با والد همجنس‌. بنابراین والدین باید با توجه به خصوصیات رفتاری، شرایط زیستی و جسمی کودکان با آنها رفتار کنند و آنها را مورد تشویق یا تنبیه قرار دهند.

اگرچه تفاوت عمده‌ای در شیوه‌های فرزندپروری دختران و پسران وجود ندارد، اما تنها تفاوت در جزئیات برخورد و نحوه رفتار است. درواقع در شیوه تربیتی فرزندان باید با توجه به تفاوت‌های ظاهری با آنها رفتار شود چراکه مشخصه‌های روانی و رفتاری در دختران بیشتر درونی‌ است‌.

معمولا در پسران این حالت نمود بیرونی بیشتری دارد و به همین دلیل شاهد شیطنت، لجبازی، نافرمانی و مقابله‌جویی در آنها هستیم، درحالی که بروز این حالت‌ها در دختران نمود بیرونی دارد و از روی مشخصه‌های رفتاری می‌توان به بروز اضطراب یا کاهش اعتمادبه‌نفس در آنها پی برد. گرچه گاهی برخی از خصوصیت‌های رفتاری در دو جنس مشترک است مثلاً ممکن است دختری پرجنب‌ وجوش و اعتماد به‌ نفس بالایی داشته باشد یا یک پسر در یک دوره سنی خاص به بازی‌های ‌دخترانه علاقه پیدا کند، اما این حالت‌ها طبیعی تلقی می‌شود و چندان نگران‌کننده نیست، مگر در مواردی که این رفتارها برای مدت‌زمانی طولانی ادامه یابد.

به این ترتیب والدین باید در تربیت فرزندان، جنسیت آنها را درنظر بگیرند مثلاً در تربیت فرزند دختری که اعتماد به‌ نفسش پایین است، می‌توان با توجه بیشتر و تقویت احساس مسوولیت‌پذیری در او این مشکل را برطرف یا با روش‌های خاص، رفتارهای لجبازانه را در پسران کنترل کنند.

یکی دیگر از  نکته‌هایی که در فرزندپروری اهمیت دارد، این است که کودکان متناسب با جنسیت‌شان تربیت شوند. اگر کودکی با توجه به جنسیت خود پرورش نیابد (تربیت دختران با شیوه‌های پسرانه و پسران با شیوه‌های دخترانه) ممکن است در آینده در پیداکردن هویت جنسی ثابت خود دچار مشکل شود. بنابراین باید با پسران و دختران به‌گونه‌ای رفتار شود تا باعث تقویت و پررنگ‌تر شدن این خصوصیات‌ها در آنها شود. والدین در عین توجه به کودکان باید سعی کنند رفتارهای مثبت را در آنها تقویت کنند و اگر شاهد بروز رفتارهای منفی در آنها هستند با شیوه‌های خاص آن را اصلاح و خاموش‌ کنند.


[ چهارشنبه 92/12/7 ] [ 7:50 صبح ] [ قادر روحی جناقرد ]
[ چهارشنبه 92/12/7 ] [ 7:45 صبح ] [ قادر روحی جناقرد ]

سری به منزل لوکس متروکه رئیس جمهور اوکراین

در صورت باز نشدن تصاویربروی عکس ها Right Click کنید و گزینه Reload Image یا Show Picture را انتخاب نمایید

جمعیت زیادی برای تماشای داخل منزل لوکس رئیس جمهور اسبق کشور اوکراین آمدند. رئیس جمهور کشوری که به علت مشکلات مالی حتی رفاه نسبی را هم از ملت خود دریغ کرده بود.

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_002.jpg

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_004.jpg

 

تا دیروز این مکان مملو از نیرو های امنیتی بود.

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_020.jpg

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_018.jpg

 

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_015.jpg

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_046.jpg

 

نمایی از اراضی ویلای لوکس آقای رئیس جمهور

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_024.jpg

 

برای آغاز تور آماده اید ؟!

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_013.jpg

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_014.jpg

 

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_029.jpg

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_047.jpg


دستشویی با دستگیره و شیر آلات طلا

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_025.jpg


آکواریوم ماهی های کمیاب

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_041.jpg


رینگ بوکس اختصاصی

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_022.jpg

 

 


سکه های طلا با تصویر خودش بروی آنها

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_021.jpg

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_034.jpg


ستون های تاریخی در حیات منزل رئیس جمهور !

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_044.jpg


جنگل اختصاصی

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_036.jpg

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_026.jpg

 

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_045.jpg


باغ وحش اختصاصی با حیوانات نادر

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_005.jpg

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_031.jpg

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_032.jpg

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_042.jpg

 

 


همچنین یک کشتی در داخل حیات منزل رئیس جمهور !

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_006.jpg

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_011.jpg

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_023.jpg


مدارکی که رئیس جمهور پیش از دستگیری سعی بر نابودی آنها داشت

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_043.jpg


سری به پارکینگ می زنیم

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_009.jpg

 

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_010.jpg

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_033.jpg

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_040.jpg


زمین گلف اختصاصی

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_048.jpg


پمپ بنزین اختصاصی !

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_016.jpg

 

 


گلخانه عظیم رئیس جمهور

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_019.jpg

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_037.jpg


در حال حاضر این منزل رویایی به یک پارک عمومی تبدیل شده

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_027.jpg

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_039.jpg

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_038.jpg

 

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_007.jpg

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_028.jpg

 

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Ukraine-President/inside_the_abandoned_luxury_home_of_the_ukrainian_presid_035.jpg


[ چهارشنبه 92/12/7 ] [ 7:44 صبح ] [ قادر روحی جناقرد ]

توصیه های چهره های تاثیرگذار عرصه تجارت

در صورت باز نشدن تصاویربروی عکس ها Right Click کنید و گزینه Reload Image یا Show Picture را انتخاب نمایید

 

خواه مدیرعامل یک سازمان عریض و طویل و خواه شاعری گمنام، همواره آخرین صفحه‌ی تمام نشریات هاروارد بیزنس ریویو اختصاص به مصاحبه‌ای خواندنی با یکی از انسانهای اثرگذار جامعه دارد. افرادی که خارج از چارچوبهای سازمانهای سنتی به توفیق دست یافته و اندیشه‌ای متفاوت دارند. آنها ذهنی عصیانگر و تفکری شورشی دارند و به سادگی به قواعد ثابت علمی و ضوابط مرسوم حاکم بر کسب‌وکار کنار نمی‌آیند. در ادامه با برخی از این چهره‌های گمنام، اما تأثیرگذار و نقل‌قولهایی از ایشان آشنا می‌شویم.
 

اهمیت داشتن همراهانی همدلی در درازمدت – قاضی اکانر

"با مردم خوب تا کنید. آنها را از راه به در نکنید. نیش‌دار حرف نزنید و سخنان نفاق‌افکن را به زبان نیاورید، تا حد توان، فردی مقبول و دلپذیر باشید . بیش از آنکه آسیب‌رسان باشید، یاری‌گری کنید. و بالاخره در تعامل و تفاهم کوشش کنید."

 
http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Chehreha/01.jpg
 
 
اهمیت تحصیلات دانشگاهی و شم کسب‌وکار – کاریکاتوریست اسکات آدامز

"آقای دیلبرت از جمله شخصیت‌های محبوب کارتونی است که در موقعیت‌های مختلف آن را در قالب کاریکاتورهای جذاب به تصویرکشیده‌ام. این شخصیت را در منزل، محل‌ کار، اماکن عمومی،... وارد دنیای تصاویر می‌کردم، اما مطمئن نبودم که کدام موقعیت بهترین بازخورد و اثرگذاری را در میان مخاطبان دارد، چرا که من ارتباط مستقیمی با خوانندگان نداشتم، من MBA خوانده بود و با استفاده از شم کسب‌وکار خود و نیز فرصت بدست آمده به واسطه‌ی رونق شبکه جهانی اینترنت، نشانی ایمیل خود را در گوشه‌ای از کاریکاتورهایم درج می‌کردم، تا با طرفداران کارهایم ارتباطات نزدیک‌تری برقرار کنم. سرانجام فهمیدم که بیشتر مردم شخصیت دیلبرت را زمانی دوست دارند که او در دفتر کار خود باشد نه آنکه مشغول گردش و یا در خانه‌ لم داده باشد. از آن موقع به بعد دیلبرت شخصیتی کاری یافت و همواره داستانهای طنازانه و در محیط اداره رخ می‌داد. حداقل فایده تحصیلاتم این بود که اهمیت کار را دریافتم و با انعکاس آن در کارهایم، طرفداران بیشتری یافتم."

 
http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Chehreha/02.jpg
 
 
خاک بازار خوردن –سرآشپز نوبو ماتوشیا

"18سالم بود و هیچ چیز از ماهی نمی‌دانستم، حال آنکه ژاپنی‌ها از کودکی علاقه به ماهی خوردن دارند و برای آن سر و دست می‌شکنند. به هر حال مربی اصول کار را به من یاد داد. اما سه سال اول کارم نتوانستم غذای ویژه ژاپنی‌ها (سوشی) را طبخ کنم، بلکه در عوض ظرف می‌شستم و ماهی پاک می‌کردم ولی عادت داشتم که مدام سوال بپرسم، و مربی دلسوازنه به آنها پاسخ می‌داد.

در این مدت طولانی که شاگردی کردم و به قول معروف خاک بازار خوردم تا خود استادکار شوم و به چم‌و‌خم کار وارد شوم. در این مدت شکیبایی و تجربه را آموختم و به این موقعیت نه چندان آسان به عنوان فرصتی برای یادگیری نگریستم."

 
http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Chehreha/03.jpg
 

راه و رسم استخدام – تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی ، لورن مایکلز.

"هرگز کسی را که نمی‌توانم از او انرژی مثبت بگیرم و کنارش بایستم به کار نمی‌گیرم. اما اگر کسی را استخدام کنم، نقش ریشه را ایفا می‌کنم و به او فرصت بال و پرگرفتن می‌دهم .گاهی بعضی‌ها طی فقط چند هفته با کار و روش انجام آن اخت می‌گیرند، اما اغلب باید فرصت بیشتری داشته باشند و ما به عنوان کارفرما باید امکان رشد را در اختیار شان قراردهیم."

 
http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Chehreha/04.jpg
 

درباب دقت توأم با سرعت- راسل سیمونز، اسطوره موسیقی

"هر ‌ایده خلاقی و هر لحظه از شادمانی در نتیجه‌ی آرامش تمرکز یافته است و قلب آرام در درون، چاره‌ی ناآرامی‌های بیرون است، اما در جهان با‌شتاب امروز، نمی‌توان تنها به دقت و آرامش اتکا کرد، بلکه باید در جریان افتاد و با امواج سرعت گرفت، آرامش توأم با موج‌سواری، چیزی است که باید یاد بگیریم، این به معنای حرکت آرام نیست، بلکه به معنای سرعت حساب شده و دقیق است."

 
http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Chehreha/05.jpg
 

افتادگی و تواضع – آرنولدپالمر، گلف‌باز حرفه‌ای

"به خاطر دارم که  در یکی از بازیهای حساس، تا پیروزی تنها یک ضرب فاصله داشتم، اما یکی از دوستانم به ناگهان فریاد شادی سرداد تا پیروزی زود هنگامم را تبریک گفته باشد، من نیز سرخوش از موفقیت کنار او رفتم تا شادباش او را پاسخ گویم. بعد به بازی برگشتم تا ضربه را وارد سوارخ کنم، تنها باید یک ضربه به توپ می‌زدم، اما با 6 ضربه پیروزی را از کف دادم. پدرم از کودکی همواره در خصوص این موارد به من گوشزد کرده بود. او همیشه به من می‌گفت که کار را که کرد، آنکه تمام کرد." نباید زود در دام غرور بیفتیم و از احتمال پیروزی، سرخوش شویم، بلکه باید با تواضع و به مصداق شعر" افتادگی‌آموز اگر طالب فیضی، هرگز نخورد آب زمینی که بلند است" با کامیابی ‌ها برخورد کنیم."

 
http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Chehreha/06.jpg
 

شهامت- مایا آنجلو، شاعر

"هیچ کس با شهامت زاده نمی‌شود. بلکه‌ انسانها شهامت خود را با انجام اقدامات کوچک اما متهوارنه اندک‌اندک پرورش می‌دهند، اینگونه که اگر کسی قصد کند که بر فرض کیسه برنجی 100 کیلویی را جابجا کند، می‌تواند خرد‌خرد از سرکیسه برنج بردارد و کم‌کم به وزن آن بیفزاید. درست مانندکاری که کارکنان تازه‌کار انبار و یا بدنسازان می‌کنند و کم‌کم عضلاتشان را ورزیده‌تر می‌کنند. عضلات شهامت نیز به همین‌گونه پرورش می‌یابند. البته شهامت نه به نیروی بازو، بلکه به توان ذهن و روح وابسته است."

 
http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Chehreha/07.jpg
 

قاطعیت – ماری رابینسون، رئیس جمهور اسبق ایرلند و نماینده عالی رتبه سازمان حقوق بشر

"در تمام صحنه‌های نمایش زندگی، تنها اشتیاق به حفظ حقوق انسانی بود که مرا بر آن داشت تا ذره‌ای در مقابل قدرتها و حرف ناحق عقب‌نشینی نکنم و با زبان تلخ حقیقت با آن‌ها سخن بگویم و مقابل قلدرها بایستم و به گونه‌ای باشم که حتی بتوانم دولت آمریکا را پس از حوادث 11 سپتامبر در بوته‌ی نقد بگذارم، همکارانم اعتقاد داشتند که روحیه قاطع من، سد راه پیشرفتم به عنوان نماینده‌ی عالی کمیساریای حقوق ‌بشر خواهد شد، اما مهم برایم این بود که کارم را به نحو احسن انجام دهم تا آن که برای حفظ شغلم تلاش کنم."

 
http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Chehreha/08.jpg
 

سخت کوشی- دیوید مک کالوف، تاریخ‌دان

"زمانی که پیشینان و نیاکان ما دست به قلم می‌بردند و درخصوص حیات، آزادگی و شادکامی و خوشبختی می‌نوشتند، منظورشان تعطیلات و مرخصی‌های زیاد و غذاهای خوشمزه و جای گرم و نرم نبود. مقصود آنها این بود که یاد بگیریم. آنها از ما می‌خواستند که به دنبال عشق به یادگیری، پیشرفت و تعالی باشیم. همواره به دانشجویانم گفته‌ام که کاری را پیدا کنند که به آن عشق می‌ورزند. همیشه به آنها می‌گویم که فکر خود را زیاد مشغول پول و مواجب کار و یا حتی شهرت ناشی از آن نکنند. شادی در سخت‌کوشی است."

 
http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Chehreha/09.jpg

[ چهارشنبه 92/12/7 ] [ 7:42 صبح ] [ قادر روحی جناقرد ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 32
کل بازدیدها: 432257

  • sales Reproduction | خرید بک لینک دائمی